Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:31:27 GMT

مساجد دزفول دوباره بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۹۹۳

مساجد دزفول دوباره بازگشایی می‌شوند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول از بازگشایی مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول،  حجت‌الاسلام احسان خاکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا، تصویب رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دزفول و پیگیری‌های امام جمعه دزفول، و پس از اعلام وضعیت سفید در خوزستان، مجوز بازگشایی مساجد و برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات امنای مساجد برای دریافت دستورالعمل‌های بهداشتی و هماهنگی‌های لازم از ساعت ٩ لغایت ١١ صبح به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول مراجعه کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول گفت: فراهم کردن محیطی مناسب برای اقامه نماز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی از موارد لازم‌الاجرا است.

وی ادامه داد: دزفول شرایط لازم برای بازگشایی مساجد و اقامه نماز جماعت را دارد اما تعطیلی آبدارخانه، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه، ضدعفونی هر وعده توسط هیئت امنا و جلوگیری از ورود نمازگزارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از وظایفی است که دست اندرکاران مساجد ملزم به رعایت آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام خاکی گفت: اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و مراجع قضایی و انتظامی شهرستان دزفول کار نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد را به عهده دارند و رعایت فاصله مناسب در بین صفوف، اقامه نماز جماعت بدون ذکر تعقیبات و استفاده از مهر و سجاده شخصی از پروتکل‌های بهداشتی هستند که باید اجرا شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مساجد دزفول نماز جماعت پروتکل های بهداشتی اداره تبلیغات اسلامی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است