Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: احداث راه «بشرویه – بجستان» به‌دلیل ترافیک اندک و مباحث فنی با استناد از بودجه عمومی دولت و کارگروه ارزیابی و تصویب طرح‌های توجیهی مورد موافقت قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در پی ثبت سوژه «احداث جاده بشرویه - بجستان مهم‌ترین مطالبه مردم استان است» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وحید داعی» مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بشرویه، گفت: احداث راه «بشرویه – بجستان» به‌دلیل ترافیک اندک و مباحث فنی با استناد از بودجه عمومی دولت و کارگروه ارزیابی و تصویب طرح‌های توجیهی مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: از طرفی به‌دلیل وجود سرمایه‎گذار و تمایل به سرمایه‌گذاری انجام مطالعات اقتصادی، مالی، محیط زیست و پدافند غیرعامل به سرمایه‌گذار ابلاغ گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه مطالعات فاز توجیه اولیه نیز توسط مشاور ذیصلاح انجام شده، عنوان کرد: محور «طبس- بشرویه» از مسیر خدافرید نیز دارای کد طرح (احداث راه اصلی طبس- بشرویه) بوده و در بودجه‌های مصوب ابلاغ اعتبار انجام می‌پذیرد و با توجه به ابلاغ و تخصیص پایین در محور مذکور عملیات اجرایی آن با کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بیرجند مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی احداث جاده تصادف فارس من احداث راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد نصیرایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز محور مذکور اصلاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: امیدواریم این پروژه در کاهش تصادفات موثر باشد.

نصیرایی با تاکید بر اینکه نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 6092061

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود