Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:58:45 GMT

برای فصل پیشِ رو، کمی تجربه به تیم اضافه کردیم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۹۹۴

برای فصل پیشِ رو، کمی تجربه به تیم اضافه کردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بعد چند سال نیاز بود تا چاشنی تجربه را به تیم خود اضافه کنم و گرفتن چهار ملی پوش جدید به همین منظور است.

فاطمه محمد خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند سالی بود که تیم را بسیار جوان کرده بودیم و بازیکنانی که در تیم های پایه سپاهان پرورش پیدا کرده بودند یا در کانون های هندبال را در قالب تیم سپاهان در لیگ شرکت دادیم و فرصت خوبی بود که میدان بیشتری ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چیزی تاوانی دارد. تاوان جوان کردن و پوست اندازی تیم نتایجی بود که به دست آوردیم و ما را چند سالی از قهرمانی و مدعی بودن دور کرد، هر چند با همین نتایج از عملکرد آنها حمایت می کنم؛ اما زمان آن رسیده بود که دوباره به دوران قدرت برگردیم و به عنوان یک مدعی جدی لیگ را آغاز کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: به همین منظور چهار بازیکن ملی پوش به تیم اضافه شدند که ۳ نفر آنها فصل قبل در تیم اشتادسازه بودند و یک نفر هم در ذوب‌آهن؛ در واقع فصل آینده ترکیبی از بازیکنان امید و جوانان را به میدان خواهیم فرستاد، چراکه رده سنی آنها بین ۱۸ تا۲۳ سال است.

وی در خصوص وضعیت لیگ در فصل گذشته، گفت: فصل گذشته برای ما خوب نبود، در ابتدا بازیکنان خوبی از ذوب‌آهن به سپاهان آمدند؛ اما به یکباره همگی خواستار برگشت به ذوب‌آهن شدند و می دانید که نمی توان بازیکن را به زور نگه داشت. فصل گذشته کیش ایر به اعتقاد من تنها تیمی بود که توانست رشد خوبی داشته باشد و برای فصل جدید نیز با توجه به شرایط تصور می کنم ریف اصفهان و بافق یزد به لیگ اضافه شوند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: هدف ما پرورش و آماده کردن این بازیکنان برای پیوستن به تیم ملی و خدمت به ایران است و در کنار آن تلاش می کنیم جواب اعتماد باشگاه را با نتایج خوبی که کسب خواهیم کرد، بدهیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس