Web Analytics Made Easy - Statcounter

لینگارد که از حضور خود در ترکیب اصلی مسابقه با لاسک مطمئن است، می خواهد با گلزنی جواب اعتماد اوله گونار سولسشر را بدهد. 

جسی لینگارد بهترین فصل دوران حضورش در اولدترافورد را پشت سر نگذاشته است ولی می خواهد جایگاه خود در ترکیب اصلی منچستریونایتد را پس بگیرد.

انگیزه بالای لینگارد برای گلزنی مقابل لاسک

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، زدن تنها 3 گل طی 38 بازی در مجموع رقابت ها، فصل ناامید کننده دیگری برای هافبک انگلیسی شیاطین سرخ رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این بازیکن 27 ساله وارد آخرین سال قراردادش با منچستریونایتد شده است، نشان چندانی مبنی بر تمدید قراردادش وجود ندارد اما او نمی خواهد از تلاش دست بکشد. 

هر مسابقه و هر دقیقه که بازی می کنم باید تلاش کنم بدرخشم و تا جای ممکن به تیم کمک کنم تا نظر سرمربی را جلب کنم. حالا که یک تورنمنت در پیش داریم، این بهترین فرصت است. بهترین فصول را پشت سر نگذاشتم و می خواستم پس از قرنطینه سرمربی را تحت تاثیر قرار بدهم. از تیم زیر 18 سال تا تیم رزرو همیشه گلزنی کرده ام و این به فرصت هایی که نصیبم می شود بر می گردد. هر بازی متفاوت است و باید از نظر فردی اهداف خاصی را برای خود تعیین کرد؛ این که چند شوت می توانی بزنی و چند فرصت می سازی... این به خود بازیکن بستگی دارد. من روی این مسئله کار کرده ام، در تمرینات تلاش زیادی به خرج دادم و با مربیان روی تمام کنندگی خودم کار می کنم. سختکوشی من (مقابل لسترسیتی) ثمربخش بود و گلزنی باعث کسب اعتماد به نفس می شود. احساس می کنم که می توانم این را در بازی با لاسک نشان بدهم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به شرایط جدول رده.بندی تا پایان هفته بیست و ششم، به احتمال خیلی زیاد جام در تهران خواهد ماند و از بین استقلال و پرسپولیس یک تیم فاتح این لیگ نفسگیر می‌شود.

پرسپولیس یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و برای تکرار قهرمانی فصل گذشته باید منتظر لغزش حریف سنتی بماند.

در برنامه ۴ دیدار پایانی پرسپولیس یک مزیت مهم وجود دارد. سرخ‌ها مجبور نیستند در واپسین بازی‌های سفرهای طولانی را تجربه کنند و خستگی راه برای آنها در پایان لیگ حداقل خواهد بود.

پرسپولیس این هفته در تهران میهمان هوادار است و در هفته بیست و هفتم باید از استقلال خوزستان میزبانی کند. آخرین بازی خارج از خانه شاگردان اوسمار مقابل شمس آذر قزوین است که این شهر فاصله نسبتا کمی تا تهران دارد. این تیم در هفته آخر رقابت‌ها نیز در آزادی میزبان مس رفسنجان است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)