Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی فرماندار پیشوا در جلسه تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی این شهرستان گفت : پیشوا منطقه‌ای کشاورزی و دامی‌ است و بیشتر قابلیت‌های شهرستان معطوف به این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار پیشوا در جلسه تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی این شهرستان اظهار کرد: حفظ و توسعه سرمایه دامی، ارتقاء بهداشت عمومی از طریق مبارزه با بیماریها، فراهم کردن شرایط بهداشتی برای سرمایه‌گذاری و تولید، افزایش راندمان تولید، سلامت غذا و هدایت مراکز فروش به میدان عرضه دام از جمله مواردی است که از دامپزشکی شهرستان انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :  دامپزشکی در امنیت غذایی نقش انکارناپذیری دارد که با عملکرد مطلوب و نظارت دقیق این نهاد در راستای مسئولیت‌های تعریف شده تحقق می‌یابد.

عباسی افزود:قابلیت‌های متمایز دامی و کشاورزی شهرستان پیشوا مستلزم نگاه متفاوت به این‌ منطقه نسبت به سایر نقاط استان و مساعدت بیشتر اداره کل دامپزشکی برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات بهتر به فعالان حوزه کشاورزی و دامی‌ است.

فرماندار پیشوا گفت : مسئولان دامپزشکی قبل از رجوع مردم باید پیش‌قدم شده و به سراغ آنها بروند و فضایی آرام و امن برای کشاورزان و دامداران فراهم‌ نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین عباسی فرماندار پیشوا کشاورزی و دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی