Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه خبری استان تبریک روز خبرنگار از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

سمانه سالاری، امروز چهارشنبه 15 مرداد با اشاره به عدم برگزاری جشن روز خبرنگار، به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت اصحاب رسانه امسال گرامیداشت و تبریک این روز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی افزود: در این راستا با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم ۱۷ مرداد سالروز گرامیداشت روز خبرنگار به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

سالاری بیان کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس درخواست‌ها و مشکلات خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: در این ایام باید همه مدیران به منظور حفظ سلامت جامعه خبری استان، برای گرامیداشت و تبریک این روز به جای حضور در هر رسانه از طریق فضای مجازی اقدام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین امسال نیز مانند سال‌های گذشته به منظور قدر دانی از زحمات خبرنگاران استان هدیه‌ای برای اصحاب رسانه استان در نظر گرفته شده است که برای هر رسانه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خبرنگاران خراسان جنوبی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی