Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -بانک ملت در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها و پیام های مشتریان در سامانه های ارتباطی، توضیحاتی را برای آگاهی متقاضیان فروش سهام عدالت از روند واریز وجوه حاصل از فروش سهام ارایه کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، به استناد وظایف تکلیف شده توسط نهادهای حاکمیتی، بانک ملت در طرح آزادسازی سهام عدالت صرفاً مسئولیت جمع‌آوری درخواست فروش را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در دستورالعمل های ابلاغی به بانک ها، درخواست فروش سهام عدالت مشتریان باید به صورت روزانه توسط بانک‌ها جمع‌آوری شده و از طریق کارگزاری های طرف قرارداد جهت طی مراحل قانونی و فروش سهام به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ارسال و وجوه مربوطه نیز پس از فروش مستقیماً به حساب ذینفعان واریز شود. شایان گفتن است، بانک به عنوان تجمیع کننده درخواست های فروش سهام عدالت، در هیچ یک از مراحل فروش و واریز وجوه دخالتی نداشته و از جزییات فرآیند مانند تعداد سهام عدالت هر فرد، مبلغ سهام فروش رفته هر فرد، زمان واریز وجه به حساب ذینفعان و ..اطلاعی ندارد. طراحی و ایجاد سامانه ای به منظور رفع ابهامات مشتریان و متقاضیان فروش سهام عدالت از جمله درخواست های این بانک از نهادهای ذیربط نیز بوده و یادآور می شود، بانک منفعتی از مبالغ مربوط به فروش سهام عدالت هم وطنان ندارد. همچنین شماره تلفن ۱۵۹۶-۰۲۱ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت سهام عدالت به سهام داران و متقاضیان فروش این سهام معرفی شده است.  

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: فروش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند

علیرضا بابایی، کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق کارگران گفت: در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران دیده شده و بقیه مسائل را دولت و مجلس در حال رایزنی هستند تا بتوانند کارهای جدیدی را برای کارگران انجام دهند.

وی اظهار کرد: افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران مصوبه شورای عالی کار است و با اینکه یک طرفه امضا شده و نمایندگان کارگران آن را امضا نکردند باید ابلاغ شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: قانون تاکید کرده که برای افزایش حقوق باید نمایندگان کارگران، کارفرما و دولت در جلسه حضور داشته باشند، اما چون نماینده کارگران امضا نکردند می‌گویند اکثریت آن را امضا کردند؛ البته درخواستی به دیوان عدالت اداری داده شده تا این مصوبه ابطال شود و مجلس هم از بعد نظارتی ورود کند، چون قانون فعلی نیم‌بند است و قانون کاملی نیست.

بابایی کارنامی بیان کرد: باید قانون تعیین دستمزد کارگران اصلاح شود که ما ریسک اصلاح قانون را برای کارگران خیلی مثبت نمی‌دانیم، چون شرایط دولت و مجلس به صورتی نیست که هر اصلاحی به نفع کارگران تمام شود و ممکن است کارگر از اصلاح ضرر بیشتری ببیند.

وی با بیان اینکه ما در فراکسیون کارگری پیشنهاد دهنده هستیم و دولت‌ها معمولا به نفع کارگران تصمیم نمی‌گیرند، اظهار کرد: راهکار ما این بود که ۳۱ استان کشور هر کدام یک نماینده به مجلس بفرستند و حداقل این بود که در مجلس با گرایش کارگری باید ۳۱ نماینده قاطع داشته باشیم. حداقل این بود که از حق استیضاح، طرح‌ها و لوایح انتخاب و کرسی‌ها به نفع کارگران استفاده می‌شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه حق مسکن کارگران باید مصوبه دولت را داشته باشد، گفت: باید با دولت یک فهم مشترک داشته باشیم که به نسبت هوای کارگران را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟