Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:55:38 GMT

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۵۹۱

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی انفجار بیروت

به گزارش جماران؛ در متن تسلیت علی لاریجانی آمده است: «حادثه‌ تلخ و اندوهبار انفجار در بیروت را که به جان باختن شماری از مردم عزیز لبنان و  مجروح شدن جمعی از آنان انجامید، به  مسئولان  و  مردم عزیز  این کشور و حزب الله لبنان تسلیت می گویم و ضمن ابراز همدردی با  خانواده های داغدار، برای مجروحان این واقعه آرزوی شفای عاجل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در کنار  دولت و ملت سربلند و مقاوم  لبنان و مهیای هر گونه کمک و حمایت از ایشان است‌.»

اخبار مرتبط سخنگوی جمعیت هلال‌احمر: بسته غذایی و دارو به لبنان ارسال کردیم گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف با همتای لبنانی: تهران آماده‌ی کمک به لبنان است لبنان آوار بیروت را کنار می زند و زخم خود را التیام می بخشد واکنش قالیباف به حادثه انفجار مهیب در لبنان پیام تسلیت رئیس‌جمهور درپی حادثه انفجار مهیب در بیروت تصاویر دردناکی از انفجار بیروت عکس/ یک صحنه جالب توجه پس از انفجار بیروت واکنش مقامات ایرانی به انفجار در بیروت واکنش های بین المللی به انفجار بیروت/ واکنش تأمل برانگیز ترامپ چرا انفجار در بندر بیروت اینقدر مهیب بود؟ انفجار مهیب در بیروت/ کشته و زخمی شدن صد ها نفر تایید شد+ فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا علی لاریجانی انفجار در لبنان انفجار بیروت انفجار در بیروت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه. من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899978

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی