Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه «یکی از راه‌های پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، شناسایی افراد مبتلا است»، گفت: انجام آزمایش و تست کرونا در آزمایشگاه کووید-۱۹ جهاددانشگاهی مشهد تنها یکی از کمک‌های بسیار خوب اخیر این سازمان است.   

احمد نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکسری حرکت‌های مردمی شکل گرفت که جهادسازندگی ازجمله آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهادسازندگی در روستاها و نقاط مختلف کشور کار می‌کرد و در حوزه دانشگاهی، جهاددانشگاهی شکل گرفت تا در حوزه‌های مختلف به صورت تخصصی کار کند. 

وی  با بیان اینکه «جهاددانشگاهی کارهای خوبی را در حوزه‌های مختلف در سطح کشور انجام داده است»، ادامه داد: یکی از اقدامات خوب اخیر جهاد دانشگاهی در زمان شیوع ویروس کرونا، ایجاد آزمایشگاه کووید-۱۹بود و این سازمان در راستای پیشگیری از این ویروس پیشگام شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی مشهد با حمایت شهرداری و شورای شهر، انجام تست کرونا را اجرایی کرد. در زمان شیوع ویروس کرونا، تست کرونا تنها در تهران انجام می‌شد. در مشهد نیز ابتدا دانشگاه علوم پزشکی به صورت محدود این تست را انجام می‌داد و بعد از آن جهاددانشگاهی مشهد آزمایش کرونا را اجرایی کرد. 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: مطابق اطلاعاتی که رئیس جهاد دانشگاهی مشهد به ما داده‌اند، تا کنون در آزمایشگاه جهاد بیش از   ۱۴۰ هزار مورد تست کرونا انجام شده است. 

نوروزی با اشاره به اینکه «این کار و حرکت کمک بسیار خوبی در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا بود»، بیان کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، شناسایی افراد مبتلا است. انجام آزمایش و تست کرونا تنها یکی از کمک‌های بسیار خوب اخیر جهاد دانشگاهی است.

  انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاددانشگاهی مشهد دانشگاهی مشهد ویروس کرونا تست کرونا خوب اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا