Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:12:10 GMT

صیح خیال انگیز ایرانی با ارکستر متروپولیتن پراگ

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۷۶۴

صیح خیال انگیز ایرانی با ارکستر متروپولیتن پراگ

آلبوم «صبح خیال انگیز» به خوانندگی امیررضا هراوی و همراهی تعدادی از هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان از روز چهارشنبه پانزدهم مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت. 
«صبح خیال انگیز» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشرشده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی کشورمان است که به خوانندگی امیررضا هِراوی و همراهی تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان پیش روی شنوندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیررضا هراوی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایرانی است که فراگیری آواز ایرانی را از سن چهارده سالگی آغاز کرد. وی طی این سال ها در محضر استادانی چون محمدرضا لطفی،علی اصغرشاهزیدی، محمود گلپایگانی، محمد گلریز، علیرضا قربانی به آموختن شیوه های مختلف آواز ایرانی پرداخت. 

به گفته وی حسین خواجه امیری و غلامحسین بنان از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در حوزه تلفیق شعر و موسیقی، صدادهی درست و مرکب خوانی تاثیر زیادی درشیوه خوانندگی او داشته است. 
«مَرده و حرفاش» با شعر سهیل حسینی، آهنگسازی امیررضا هراوی و تنظیم فریدون بهرامی، «شب ناگهان گذشت» با شعر آرمیتازند ، آهنگسازی امیررضا هراوی و تنظیم فریدون بهرامی، «صبح خیال انگیز» با شعر مرحوم حسین منزوی و آهنگسازی و تنظیم مهیار علیزاده، و چند قطعه دیگر که محمد علی بهمنی شاعر معاصر ترانه سرای آن بوده  برای مخاطبان ارائه شده اند. 

پدرام فریوسفی نوازنده ویولن یک، میثم مروستی نوازنده ویولن دو، نیلوفرمحبی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل با همراهی ارکستر «متروپلیتن» پراگ گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند که با نظارت ضبط کاوه عابدین در استودیو صبا و استودیو تلویزیون پراگ صورت گرفته است. 
مهیاررجب پور (مدیر تولید)، مازیاربابا باشی (ضبط موسیقی)، فریدون بهرامی و مهیارعلیزاده (میکس و مستر)، معین حسنی (طراح) دیگر عوامل اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند. 
آلبوم «صبح خیال انگیز» به خوانندگی امیررضا هراوی و تهیه کنندگی محسن رجب پور با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها علیرضا قربانی محمد اله یاری اسلاویا پراگ جمهوری چک حسین خواجه امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا قربانی محمد اله یاری حسین خواجه امیری علیرضا قربانی محمد اله یاری حسین خواجه امیری صبح خیال انگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم

فردین معصومی پیشکسوت کشتی ایران و امیررضا معصومی ملی پوش سنگین وزن ایران به کری‌های فوتبالی در مراسم برترین‌ها پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، فردین معصومی پیشکسوت کشتی ایران و پسرش امیررضا معصومی ملی پوش سنگین وزن تیم ملی ایران در مراسم برترین‌ها به کری‌های فوتبالی پرداختند.

در این کری خوانی معصومی پدر طرفدار پرسپولیس بوده و با معصومی پسر که طرفدار استقلال هست به کری می‌پردازد. 

فردین معصومی در این کری خوانی اشاره می‌کند که تیم استقلال همیشه دوم می‌شود و حضورشون در فوتبال فقط برای گرم کردن تنور لیگ است.

وی در آخر می‌گوید: به هرحال ما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

امیررضا معصومی در پاسخ کری خوانی پدر خود در مقابل می‌گوید: مهم این است در حال حاضر کدام تیم در صدر جدول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال