Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال قصد دارد در هفته آینده طلب بویان نایدونف و وینفرد شفر را از طریق دو اسپانسر خود پرداخت کند تا خطری متوجه باشگاه نشود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال با دو پرونده شکایت بویان نایدونف و وینفرد شفر روبه‌روست که پرداخت مطالبات آنها نزدیک 750 هزار دلار برای استقلال هزینه خواهد داشت و با قیمت دلار امروز چیزی نزدیک به 17 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این عنوان شد بویان هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال کیفیت پایینی داشت و به دلیل سهل‌انگاری مدیران وقت باشگاه و در شرایطی که می‌توانستند با 30 هزار دلار و قیمت آن زمان دلار  قراردادش را فسخ کنند، اما امروز باید 330 هزار دلار با قیمت دلار امروز پرداخت کنند. 

باشگاه استقلال با فیفا رایزنی کرده است که تا 200 هزار دلار از محل درآمدهای خود را به طلب بویان اختصاص دهد و مابقی را خودش پرداخت کند تا محرومیت آبی‌پوشان از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی برداشته شود.

علاوه بر این وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین استقلال طلب 620 هزار دلاری دارد. باشگاه استقلال با توجه به فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت طلب شفر، از طریق یکی از اسپانسرها و همچنین تأمین منابع مالی لازم 750 هزار دلار طلب بویان و شفر را پرداخت کند تا دیگری خطری متوجه باشگاه استقلال نباشد.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال تلاش‌های خود را برای این کار انجام داده است و باید دید می‌تواند از پس این دو پرونده برآید یا نه.

واکنش باشگاه استقلال به اصلاح قرارداد آبی‌پوشان با یک شرکت مواد غذایی

انتهای پیام/

 

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... خلیل‌زاده: مشکلات مالی حل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برای استقلال بیفتد/ بازی با سپاهان «حلال» بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خلیل‌زاده: مشکلات مالی حل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برای استقلال بیفتد/ بازی با سپاهان «حلال» بود واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۴ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۵ پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به بازیکن مدنظر گل‌محمدی ۶ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۷ اوساگونا ناآماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس ۸ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی آقاکریم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال برای استقلال ترین اخبار هزار دلار طلب بویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کد خبر 849251 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد