Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک فعال محیط زیست خوزستان خبر از گسترش قتل عام آبزیان توسط شوکر برقی در رودخانه کرخه خبر داد و گفت: متاسفانه روزانه و شبانه ده‌ها قایق در رودخانه کرخه اقدام به صید ماهی با استفاده از مولد برقی می‌کنند. تاریخ انتشار: 13:17 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۷۳۱

خبرگزاری میزان - امیر سرخه، فعال محیط زیست خوزستان خبر از گسترش قتل عام آبزیان توسط شوکر برقی در رودخانه کرخه خبر داد و گفت: متاسفانه روزانه و شبانه ده‌ها قایق در رودخانه کرخه اقدام به صید ماهی با استفاده از مولد برقی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم زیر متخلفان را در حال تلاش برای صید ماهی با استفاده از برق فشارقوی در رودخانه کرخه در منطقه بستان دشت آزادگان نشان می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اینکه تا کنون با برخی از صیادان برخورد شده ادامه داد: متاسفانه صید ماهی با شوکر برقی علی‌رغم غیرقانونی و غیراخلاقی بودن آنطور که باید توسط مسئولان محیط زیست پیگیری و مهار نشده است و سودجویان به راحتی می‌توانند با از بین بردن اکوسیستم ارزشمند رودخانه کرخه به درآمدی نامشروع دست پیدا کنند.

این فعال محیط زیست با بیان اینکه مردم منطقه نسبت به صید ماهی با استفاده از شوک الکتریکی بار‌ها به مسئولان معترض شده‌اند، می‌گوید: این تخلف علاوه بر وارد کردن ضربه‌هایی جبران‌ناپذیر به اکوسیستم منطقه و نابودکردن تمامی آبزیان کرخه برای ساکنان این منطقه منطقه هم خطرناک است به گونه‌ای که مردم جرات ندارند به آب کرخه حتی دست بزنند.

بیشتر بخوانید: پاتوق متخلفان شکار و صید در فضای مجازی خصوصی شد!+فیلم و عکس

به گزارش میزان طی سال‌های اخیر سودجویان با وصل کردن یک کابل به برق فشار قوی و انداختن آن در رودخانه تعداد بسیاری ماهی صید می‌کنند: ماهی‌های بزرگ بر اثر این شوک الکتریکی بیهوش و سپس توسط صیادان صید می‌شوند و هزاران بچه ماهی در رودخانه تلف می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محیط زیست محیط زیست خوزستان رودخانه کرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان