Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درباره نحوه انتخاب مربیان جوان برای حضور در دوره مربیگری اروپا و آسیا، گفت: دو کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا برای شرکت‌کنندگان در این دوره شرایطی در نظر گرفته‌اند که آشنایی به زبان انگلیسی و مدرک مربی‌گری بین‌المللی از جمله آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تمرینات پایه، آسیب‌شناشی و چگونگی برخورد با آسیب‌ها، تکنیک، تاکتیک و آنالیز را محور تدریس در این دوره‌ها دانست و گفت: به نظر من تلفیق والیبال دو قاره اروپا و آسیا می‌تواند عاملی برای رشد و توسعه والیبال در این دو قاره شود.

افشاردوست که به عنوان یکی از مدرسان در این دوره شرکت می‌کند، درباره زمان برگزاری دوره گفت: این دوره تا پایان سال ۲۰۲۱ در زمان‌های متفاوت و شکل‌های حضوری و غیرحضوری و در چند مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست حضوری از ۱۹ تا ۲۵ آوریل سال ۲۰۲۱ به میزبانی تایلند یا اندونزی است و مرحله دوم نیز به میزبانی قاره اروپا خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که مدرسان این دوره از قاره آسیا چه کسانی هستند، گفت: کنفدراسیون والیبال آسیا پس از بررسی نفرات پیشنهادی، شش نفر را به عنوان مدرس انتخاب کرده است که من و طلوع‌کیان از ایران هستیم و دو مدرس از هند، یک نفر از عمان و احتمالا یک نفر دیگر هم از چین هستند. همچنین سریت هاران از هند مسئولیت این گروه مدرسان را بر عهده دارد.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال با بیان این که در قاره آسیا، والیبال ایران و مربیان ایرانی سرآمد هستند، گفت: شاید به دلیل قراردادهای مناسب داخلی، تا کنون مربیان ایران کم‌تر به دیگر کشورها رفته باشند، اما مربیان ایرانی توانایی هدایت تیم‌های مطرح جهان را دارند.

وی تصریح کرد: سطح والیبال قاره اروپا در مجموع از آسیا بالاتر است و دوره مربی‌گری اورآسیا، برای بهره‌برداری مناسب از دانش فنی مربیان هر دو قاره است و این تبادل اطلاعات می‌تواند برای رشد والیبال آسیا بسیار مناسب باشد.

کارشناس خبره و عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: خرسندم از این که به عنوان نماینده والیبال ایران که صدرنشین آسیاست و در جایگاه هشتم جهان قرار دارد، به عنوان مدرس در این دوره شرکت می‌کنم و از فدراسیون والیبال برای موافقت و کمک، تشکر و قدردانی ‌می‌کنم.

علیرضا طلوع‌کیان دیگر مدرس ایرانی دوره مربی‌گری والیبال اورآسیا نیز گفت: برگزاری این دوره، برای تبادل اطلاعات بین مربیان جوان آسیا و اروپا بسیار مهم است.

وی با بیان این که خیلی وقت‌ها شاهدیم که مربیانی از اروپا برای هدایت تیم‌های آسیایی به این قاره می‌آیند اما موفق عمل نمی‌کنند، گفت: به یقین این موضوع دلایل متعددی دارد که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند برای آسیب‌شناسی این موضوع نیز مناسب باشد.

وی تاکید کرد: مربیان والیبال آسیا و اروپا در جهان سرآمدند و رقابت خاصی نیز با مربیان آمریکا جنوبی دارند. برگزاری دوره اورآسیا باعث افزایش سطح فنی مربیان جوان دو قاره خواهد شد و رقابت با مربیان آمریکای جنوبی نیز جذاب‌تر می‌شود.

طلوع‌کیان ابراز امیداوری کرد که افشاردوست و خودش، نماینده مناسبی از سوی مدرسان والیبال ایران و آسیا در این دوره‌ها باشند و تاکید کرد: مربیان ایرانی در جهان ناشناخته هستند و امیدوارم این دوره، برای معرفی توان مربیان ایرانی نیز مناسب باشد.

کد خبر 4991646 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال محمود افشاردوست تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی ویروس کرونا فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال ورزش همگانی یحیی گل محمدی تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون والیبال مربیان ایرانی مربیان ایران والیبال آسیا مربیان جوان دوره مربی مربی گری دو قاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود