Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با مردم لبنان، جان‌باختن شماری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 13:24 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۰۹۵ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،  علی ربیعی امرورز  با صدور پیامی ضمن اعلام همدردی با مردم لبنان، جان‌باختن شماری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  واقعه تلخ دیروز در بیروت، موجب تاسف همگان شد.
ملت‌های منطقه ما اعضای یک پیکر واحدند که در ماه‌ها و سال‌های گذشته جراحات دردناکی از جنگ، آوارگی، شیوع جهانی کووید ۱۹ و مداخلات و تحریم‌های غیرقانونی آمریکا بر آن‌ها متحمل شده است.
ما اطمینان داریم یگانه راه آرامش، صلح و امنیت تقویت اتحاد و همدلی درون و میان ملت‌های منطقه است.
همراه با عمیق‌ترین احساس تألم و همدردی، تسلیت خود را به مردم بزرگ لبنان و به ویژه آسیب دیدگان و بازماندگان این حادثه غم انگیز تقدیم می‌نمایم.     بیشتر بخوانید:  سخنگوی دولت: کره جنوبی در رویه‌های غیرقانونی خود تجدید نظر کند

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت انفجار در بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

ایسنا/گلستان در پی آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت.

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت : این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند