Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:30:31 GMT

بازدید سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان از ایسنا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۵۳۹

بازدید سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان از ایسنا

ایسنا/گلستان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان ظهر امروز به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان بازدید کرد.

سیدمحسن حسینی در این بازدید ضمن تبریک هفته خبرنگار، با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، اظهار کرد: رسانه ظرفیت خوبی برای اصلاح فرهنگ جامعه دارد.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها باید در حوزه‌های مختلف به‌صورت هدفمند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز است که رسانه نقش خود در توسعه و پیشرفت مباحث اقتصادی و اشتغال را تبیین کند.

سرپرست جدید شرکت آب منطقه‌ای گلستان بابیان اینکه در بین رسانه‌ها، ایسنا از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: ایسنا منبع خوبی برای خبر است و می‌توان به آن تکیه کرد.

مشروح گفت‌وگو با مهندس حسینی طی روزهای آتی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ایسنا شرکت آب منطقه ای گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!