Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:57:48 GMT

جزئیات داخلی سازی ۳.۲ میلیارد دلاری سال ۹۹ ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۶۵۱

جزئیات داخلی سازی ۳.۲ میلیارد دلاری سال ۹۹ ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد مهدی هادوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه تعمیق و توسعه ساخت داخل در سال جهش تولید که با حضور مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ اظهار داشت: برنامه ساخت داخل در سال ۹۹ یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در همین راستا اهداف کمی و کیفی برنامه با دقت و به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ساخت داخل ماشین سازی، تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برش استانی، دستگاه‌ها و حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی کشور از هدفگذاری داخلی‌سازی ۳.۲ میلیارد دلاری در سال ۱۳۹۹ تعیین و به هریک از بخش‌ها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: سرپرست وزارت صمت در خصوص نمود بیرونی و آثار ساخت داخل در حوزه‌های مختلف تولید و بر لزوم انعکاس آن در میان آحاد مختلف مردم تاکید ویژه دارد و بر همین مبنا تلاش می‌شود با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود اهداف برنامه تعمیق و توسعه ساخت داخل عملیاتی شده و نتایج مورد نظر به اطلاع مردم برسد.

هادوی تصریح کرد: جایگزینی تولیدات داخلی در تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف کشور و کاهش و مدیریت واردات اقلام کالایی که مشابه داخلی دارند، یکی از نمودهای بیرونی و آثار بسیار ارزشمند تعمیق و توسعه ساخت داخل در کشور است.

کد خبر 4991785

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی ویروس کرونا بورس قیمت دلار ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت وام ودیعه مسکن قیمت طلا قیمت نفت بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت سهام عدالت ساخت داخل معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم