Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری انتخاب شد.

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر از جهادگران نمونه‌ی کشوری، پیش از ظهر امروز و به‌صورت آنلاین (برخط) و از طریق فضای مجازی برگزار شد و از علی منصفی راد، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان جهادگر نمونه کشوری تجلیل و از جهادگر بازنشسته استان سمنان نیز تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که از طریق استودیوی مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی و با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد و معاونان جهاددانشگاهی در محل استودیو به‌ صورت مجازی و ارتباط زنده با واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شد، از 34 جهادگر نمونه‌ی کشوری تقدیر شد.

در این مراسم حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به نمایندگی از رئیس جهاددانشگاهی کشور لوح تقدیر جهادگر نمونه کشوری در استان سمنان را اهداء کرد.

در بخشی از حکم رئیس جهاددانشگاهی کشور آمده است: جهادگر نمونه، جناب آقای علی منصفی راد، به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و ارج نهادن به شایستگان عرصه جهاد علمی – فن آوری و فرهنگ جهادی، از تلاش های بی دریغ جنابعالی در مسیر تحقق آرمان های این نهاد انقلابی قدردانی نموده، لوح تقدیر جهادگر نمونه به جنابعالی اهدا می گردد.

همچنین در این مراسم از حسین قدیر، جهادگر بازنشسته جهاددانشگاهی استان سمنان نیز با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است