Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان از دستور نماینده عالی دولت در استان برای تأمین اعتبار تصفیه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات و نیز بیمه تکمیلی خبرنگاران در آستانه هفدهم مردادماه روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ امیرحسین کبیری در گفت وگویی با اشاره به دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان که با همراهی یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان با دکتر زارع نماینده عالی دولت در استان در آستانه روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: در این دیدار از تلاش های مستمر اهالی رسانه در اطلاع رسانی عمومی، قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکرد تعاملی رسانه های استان ، همسویی با راهبردهای توسعه ای گیلان و نیز نقش اثرگذار آنها در آگاهی افزایی جامعه را موضوعی عنوان کرد که از سوی استاندار گیلان شایسته تقدیر دانسته شد.

کبیری ادامه داد: تأمین اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان و نیز تصفیه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات استان که به یکی از چالش های مهم برای این نهاد صنفی تبدیل شده بود، از جمله نتایج این دیدار بوده است.

وی یادآور شد: مراسم بزرگ تجلیل از خبرنگاران که طی سال های گذشته با دعوت از حدود ۵۰۰ نفر از تلاشگران عرصه رسانه و با حضور استاندار گیلان برگزار می شد، امسال بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

کبیری اتخاذ این تصمیم را مطابق با ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت کرونا ذکر و اضافه کرد: برگزار نشدن مراسم تجلیل، به معنای نادیده گرفتن تلاش های فعالان رسانه ای استان نیست و پیشنهاد می کنم دستگاه ها و نهادها ، بطور شایسته و در قالب دیدارهای فردی و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی، از خبرنگاران و کوشش های آنان قدردانی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگاران دستور استاندار گیلان تأمین اعتبار بیمه تکمیلی خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد