Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:50:44 GMT

پویش قرآنی فرشتگان زمینی در فضای مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۸۰۱

پویش قرآنی فرشتگان زمینی در فضای مجازی برگزار می‌شود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش قرآن بخوانید فرشتگان زمینی در فضای مجازی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

خلیل رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با آموزه‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست واظهار کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه از توانمندی‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش‌آموزان، بیشترکلاس‌های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد از 15 تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه جاری  ادامه دارد.

وی اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی برشمرد و تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی وعلاقمندی بیشتر آنان با آیات نورانی قرآن برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال فیلم‌های دو دقیقه‌ای از تلاوت، تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری ازقصه‌های های قرآنی در این پویش مشارکت کنند.

رنجبر خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره‌های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن و سال دانش‌آموزان دراین پویش‌‎های مجازی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه‌های قرآنی طراحی شده، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش و پرورش نیز همواره در این مسیراست.

وی بیان کرد: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد و در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه دانش‌آموزان با الگو قراردادن کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد وتعالی قرارمی‌گیرند، افزود: امید است با برگزاری این گونه برنامه‌ها در فضای مجازی بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن به اهداف مدنظر دست یابیم.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن فضای مجازی دانش آموزان رئیس آموزش استثنایی کردستان دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش فرهنگ قرآنی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد