Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره حادثه انفجار بیروت با همتای لبنانی‌اش تماس تلفنی برقرار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگوی تلفنی با "یاسین جابر" رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان لبنان, فاجعه دردناک انفجار در بندر بیروت را به مجلس لبنان, مردم مقاوم و سرافراز این کشور و حکومت لبنان تسلیت گفت و ابراز همبستگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالنوری، ضمن ابراز همدردی با مردم  لبنان از خداوند متعال رحمت واسعه برای قربانیان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحین و صبر و سلامتی برای خانواده‌های قربانیان را مسئلت کرد.

آمادگی کمیسیون بهداشت مجلس برای کمک به حادثه‌دیدگان بیروتدرخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصراللهپیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و حکومت لبنان، آمادگی مجلس و کمیسیون امنیت ملی را برای کمک به لبنان و مساعدت در درمان مجروحین اعلام کرد.

همچنین رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس لبنان در این تماس تلفنی، با تأکید بر روابط برادرانه و تاریخی بین ایران و لبنان، از ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تقدیر و تشکر کرد.

 "یاسین جابر" در ادامه ضمن تقدیر از این تماس تلفنی و ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر است و در این مصیبت‌ در کنار مردم لبنان ایستاده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجتبی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... آمادگی کمیسیون بهداشت مجلس برای کمک به حادثه‌دیدگان بیروت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمادگی کمیسیون بهداشت مجلس برای کمک به حادثه‌دیدگان بیروت واژه های کاربردی مرتبط مجتبی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ درخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصرالله ۲ قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید ۳ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ۴ تشکیل کمیته مشترک مجلس و بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز ۵ اسامی ۷ نماینده ای که امروز با تأخیر به جلسه علنی مجلس آمدند ۶ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است ۷ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد ۸ گفت‌و‌گو| ربیعی: افزایش حق مسکن کارگران مورد تایید کمیسیون اقتصادی دولت قرار گرفت مهمترین اخبار سیاسی روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند قاضی‌زاده‌هاشمی: سوال از رئیس‌جمهور از دستور کار مجلس خارج نشده است غلامی: در صورت لزوم برای کنکور از ورزشگاه‌‌ها استفاده می‌کنیم سلیمی: لیست افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند منتشر شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتبی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس مجتبی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس رئیس کمیسیون امنیت ملی حادثه دیدگان بیروت انفجار بیروت برای کمک خارجی مجلس تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس