Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری توسعه آبفا خراسان رضوی از ارتقای بهبود تامین آب شرب شهری و روستایی در شهرستان‌های تربت حیدریه، کاشمر، باخرز، خوشاب، فریمان، تایباد، قوچان، سرخس،گناباد و شاندیز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آبفای خراسان رضوی، مهدی جهان طلب به اصلاح و توسعه ۳ کیلومتر شبکه توزیع آب شهری و روستایی در شهرستان تربت حیدریه اشاره و اظهار کرد: در سال جاری ۱۲ کیلومتر از مسیرهای پر اتفاق شبکه توزیع آب شهرستان در اولویت اصلاح قرار گرفت که حدود ۲۵درصد آن عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری توسعه آبفا خراسان رضوی با اشاره به اجرای عملیات تفکیک زون شبکه آب شهر کاشمر گفت: در اجرای این پروژه ضمن تعدیل فشار، امکان آبدهی آسان به شبکه روستایی امکان پذیر شد.

به گفته وی با تعمیر به موقع و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ کلاته خویی مجتمع دشتاب باخرز هم مشترکین تحت پوشش این مجتمع از فشار مناسب آب برخوردار شدند.

جهان طلب با بیان اینکه چاه کمکی مجتمع الغدیر شهرستان خوشاب تجهیز و وارد مدار شد اعلام کرد: این چاه با هدف رفع مشکل آب شرب روستاهای سوزنده، بلقان آباد و سیدآباد تجهیز شد.

معاون بهره برداری توسعه آبفا خراسان رضوی اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و افزایش فشار آب برخی محلات فریمان هم ۶۶۰متر خط انتقال و شبکه توزیع آب برخی محلات و مجتمع روستایی کته شمشیر اصلاح و بازسازی و در شهرستان تایباد نیز یک حلقه چاه صنعتی با توان ۱۰ لیتر بر ثانیه به منظور تقویت آب شرب روستای مرزی و گمرک دوغارون تحویل آبفا شد.

وی همچنین توسعه شبکه آب روستای بادخوردر شهرستان قوچان به طول ۳۰۰متر، تعویض ۲۵۰متراز خط انتقال مجتمع جواد الائمه (ع) شهرستان سرخس با چهار هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش به دلیل فرسودگی و اتفاقات مستمر، نصب کلرزن آنلاین جدید درمحل مخازن ذخیره آب شهر گناباد و حفریک حلقه چاه برای افزایش توان آب شاندیز و روستاهای مجاور را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: بهبود تامین آب شرب خراسان رضوی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی