Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه محقق اردبیلی دارد.


دکتر عزیز حبیبی در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار، در جریان فعالیت‌های این خبرگزاری قرار گرفت.
حبیبی در این دیدار با اشاره به ماهیت علمی و دانشگاهی خبرگزاری ایسنا، نقش این خبرگزاری را در انعکاس دستاوردهای علمی و پژوهشی این دانشگاه مهم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید، سمیه درازی دبیر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل نیز ضمن گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری ایسنا، گفت: با توجه به اینکه ایسنا از مجموعه جهاددانشگاهی است، خود را عضوی از جامعه دانشگاهی می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری روز خبرنگار ایسنا دانشگاه محقق اردبيلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: عملیات وعده صادق به دنیا اثبات کرد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار داشت: کشور از نظر علمی دارای وضعیت بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق دو رکن مفید داشت، افزود: رکن نخست این است که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی دارای علم و فناوری بومی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بیان کرد: رکن دوم نیز این بود که به دنیا اثبات شد که جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شجاعت استفاده از این علم و فناوری را دارد.

وی با بیان اینکه پس از این عملیات شاهد تغییر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی هستیم، گفت: خوشبختانه سال گذشته اتفاقات مثبتی در عرصه علم و فناوری رقم خورد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه در عقد قرارداد با مجموعه‌های مختلف سال گذشته رشد 5 برابری داشتیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان توانستند 530 همت فروش داشته باشند.

وی از رشد 6 برابری منابع در سال گذشته یاد کرد و گفت: سال گذشته عزم جدی در عرصه هوش مصنوعی منجر به راه‌اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل