Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@08:21:22 GMT

آخرین توضیحات درباره مدیر بازداشتی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۰۷۰

آخرین توضیحات درباره مدیر بازداشتی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیراً برخی از خبرگزاری‌ها و صفحه های شبکه‌های اجتماعی، اخباری را در راستای نسبت دادن قرارداد کارگزاری به بازداشت یکی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس منتشر نموده اند و در ادامه جوسازیهای چند ماه گذشته خود به عبارتی همچون "ترکمانچای" اشاره داشته اند. 
در این ارتباط ما ضمن دعوت از این مبادی رسانه ای، به رعایت انصاف و حفظ شأن قلم و دوری از جریانهایی که هدفشان ضربه زدن به باشگاه کبیر پرسپولیس است، به اطلاع می رسانیم، همانطور که در بیانیه وزارت محترم ورزش و جوانان نیز اشاره شد موضوع بازداشت یکی از مدیران میانی در راستای مبارزه با فساد در ورزش صورت گرفته و هیچ ارتباطی به موضوع همکاری کارگزار با باشگاه پرسپولیس و قرارداد فیمابین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همانطور که هواداران محترم اطلاع دارند کلیه تعهدات مالی کارگزار تا این تاریخ ،در شرایط اقتصادی نابسامان فعلی و فراگیری بیماری کرونا با تمام دشواریهای اجرایی، از سوی کارگزار تأمین و به انجام رسیده است و در تلاشیم تا با کمک شما هواداران طرحهای بزرگ اقتصادی دیگری را برای باشگاه محبوبمان اجرا نماییم. 
امید است که صداقت و شفافیت سرلوحه کار همه ما در هر سمت و جایگاهی که هستیم باشد.

256 251

کد خبر 1418419

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)