Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:08:34 GMT

جهاددانشگاهی مدیون نیرو و سرمایه انسانی خود است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۱۶۴

جهاددانشگاهی مدیون نیرو و سرمایه انسانی خود است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: نیروی انسانی، جهاددانشگاهی مشهد را امروز به چنین جایی رسانده و این سازمان مدیون این نیرو و سرمایه انسانی است.

سیدعلی اکبر شمسیان، امروز ۱۵ مرداد ماه در مراسم برخط چهلمین سالگرد جهاددانشگاهی مشهد که در سالن شورای این سازمان برگزار شد، عنوان کرد: پایه و اساس جهاددانشگاهی نیز بر مبنای نیروی انسانی متعهد استوار شده است و این نیرو توانسته سازمان را جزو سلامت‌ترین‌ مجموعه‌های کشور قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخلاق‌مداری در جهاددانشگاهی مشهد، ناشی از ثبات وضعیت جهاد است. ثبات باعث بروز ویژگی‌هایی می‌شود که یکی از آن‌ها ترویج اخلاق مداری در جامعه است. هیچ کس از همکاران ما جهاددانشگاهی را مسافرخانه نمی‌داند، اینجا خانه خودش است و همکاران ما در هر جایگاهی تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: محیط جهاد به شکلی است که آدم‌ها را به شکل خودش در می‌آورد و هنوز ویژگی‌های خوب و ممتاز این سازمان به کاستی‌هایش می‌چربد. در حال حاضر دو مشکل اصلی در کشور وجود دارد که یکی اشتغال و دوم مسئله کووید-۱۹ است.

وی تاکید کرد: با کمکی که شورای اسلامی شهر مشهد به ایجاد آزمایشگاه کووید-۱۹ جهاددانشگاهی داشته است، از ابتدای شروع به کار این مرکز تا پایان تیرماه ۱۲هزار تست کرونا رایگان برای بیمارانی که از مرکز بهداشت آمده‌اند انجام شده و با ضرب و تقسیم ساده‌ای می‌توان به موج کمکی که شورا در این راستا داشته است رسید.

شمسیان خاطر نشان کرد: آقای دکتر معین فرشچیان، عضو هیأت علمی گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و دکتر جواد براتی، مدیر گروه پژوهشی اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری این سازمان، جهادگران نمونه کشوری از خراسان رضوی شدند که  هردو جهادگر نمونه با سابقه خدمتی زیر ده سال هستند و این نشان می‌دهد، نیروهای جوان ما هم در مسیر درستی هستند و این نکته خوبی است و می‌شود به آن بالید. کسانی به جهاد دانشگاهی آمده‌اند می‌توانند جانشنیان شایسته‌ای برای گذشتگان این سازمان باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد