Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی 24 ساعت گذشته 7 البرز جان خود را از دست داد، گفت: از روز گذشته تا کنون 568 البرز مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و 81 نفر دیگر بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در جمع خبرنگاران از آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان البرز گفت و افزود: طی 24 ساعد گذشته 81 بیمار دیگر در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: با این تفاسیر از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان البرز تا به امروز 13 هزار و 144 نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد 11 هزار و 358 نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری بودند.

دکتر کریم یادآور شد: در حال حاضر 547 نفر قطعی، مشکوک و محتمل به بیماری کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری هستند که از این تعداد 215 نفر به صورت قطعی مبتلا هستند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶۸ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۱مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

این مقام مسؤول تعداد جانباختگان کرونا در البرز هفت نفر برشمرد و تصریح کرد: تا کنون 777 البرزی در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی به روند رسیدن به سلامت پس از این بیماری اشاره کرد و یادآور شد:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۸۰۶ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  76  نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها بیماری استان البرز بستری شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز