Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:13:49 GMT

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۲۲۷

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵ نفر بر اثر کرونا جان باختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیما سادت لاری گفت: از دیروز تا امروز 15 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 697 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که  یک هزار و 331 نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید19 در کشور به 317 هزار و 483 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 185 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 17 هزار و 802 نفر رسید. البتهخوشبختانه تا کنون 274 هزار و 932 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی متذکر شد:  4129 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تا کنون دو میلیون و 587 هزار و 83 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

براساس اعلام وی استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

درمان حدود 670 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیهتعداد بیماران نیازمند به تخت ICU بیشتر شده است/ابتلای کادر مستقر در «ICU» به کرونا 3 برابر مردم

 

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ۳ نیویورک تایمز: "شلیک گلوله" پاسخ درخواست برای زدن ماسک در آمریکا! ۴ تخریب ۱۳ دستگاه خودرو توسط اوباش در منطقه پیروزی ۵ جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان ۶ مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد ۷ واکنش انستیتو پاستور به ادعای درمان کرونا با «نیش زنبور عسل» ۸ تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ مهمترین اخبار اجتماعی چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان معاون مطبوعاتی: در جهان معاصر به‌نوعی همه "خبرنگار" شده‌اند! رئیسی: تحریم‌های رژیم جنایتکار آمریکا علیه لبنان فورا باید لغو شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت