Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:50:26 GMT

امکانات نامطلوب رشته سپک تاکرا در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۲۹۶

امکانات نامطلوب رشته سپک تاکرا در خراسان شمالی

شهلا حسینی معصوم در گفتگو با مهر با اشاره به سابقه ایجاد رشته سپک تاک را در خراسان شمالی اظهار کرد: از سال ۸۴ این رشته توسط بانوان در استان شکل گرفت و در نخستین مسابقات کشوری توانست رتبه سوم مشترک را از آن خود کند.

نایب رئیس هیئت سپک تاک را در خراسان شمالی با اشاره به دیگر عناوین کسب شده توسط تیم سپک تاک را خراسان شمالی در سال‌های گذشته بیان کرد: بازیکنان خراسان شمالی در این رشته بسیار مستعد هستند و تقریباً در هر مسابقه‌ای که شرکت داشتیم مقامی را کسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قدرت تیم سپک تاک را بانوان استان در سال‌های پیشین را قابل قبول دانست و افزود: اما در مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۱ از سوی مسئولان استان آنچنان نامهربانی دیدم که از کار استعفا داده و تا سال ۹۶ با این رشته همکاری نکردم.

حسینی با اشاره به افت شدید سپک تاک را خراسان شمالی طی این سال‌ها گفت: عدم حمایت‌ها باعث شد در این رشته از سایر استان‌ها به شدت جا بمانیم.

مربی رشته سپک تاک را خراسان شمالی نبود سالن مخصوص رشته، عدم همکاری شهرستان‌ها، نداشتن مربی و عدم حمایت مالی را از علل افت این رشته در استان عنوان کرد و تصریح کرد: طی سال‌های گذشته خراسان رضوی مربی در این رشته نداشت و از بنده برای همکاری دعوت کرد و پس از مدتی همکاری با حمایت‌های مسئولان رشد بسیار عالی را تجربه کردند و توانستند میزبانی ۳ دوره از مسابقات کشوری را نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به ایجاد تغییراتی در مدیریت سپک تاک را خراسان شمالی افزود: با این تغییرات و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری، داوری، حمایت مالی و یا اعزام به این کلاس‌ها می‌توانیم شاهد رشد دوباره این رشته ورزشی باشیم.

حسینی در انتها گفت: از مدیران شهرستانی می‌خواهم این رشته را در شهرها راه اندازی کرده و با تهیه امکانات اولیه مانند توپ و تور زمینه رشد رشته ورزشی جذاب سپک تاک را را فراهم کنند.

کد خبر 4991880

منبع: مهر

کلیدواژه: سپک تاکرا ورزش و جوانان خراسان شمالی ورزش ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز خبرنگار سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی