Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:41:24 GMT

سه رویداد و جشنواره خوراکی در کرمانشاه تعریف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۲۴۲۸

سه رویداد و جشنواره خوراکی در کرمانشاه تعریف شد

ایمان درخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اولین رویداد، کارگاه آموزشی خوراک کرمانشاهی است که یکی از اساتید این حوزه به مدت سه ساعت و در ۲ سطح حرفه‌ای و آماتور برای عموم مردم علاقه‌مند این کلاس را برگزار می‌کند.

وی افزود: در دومین برنامه و با همکاری باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی یک استارتاپ گردشگری خوراک را برگزار می‌کنیم تا در این جلسه بتوانیم ظرفیت‌های خوراکی استان را مطرح و آنها را تجاری‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشی ادامه داد: در این جلسه هم‌اندیشی، تیم‌های مختلف حضور می‌یابند و همه طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح می‌کنند ؛ بعد از بررسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری از ایده‌هایی که کاربردی و عملیاتی باشند حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا آن ایده تجاری‌سازی شود.

  رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه از برگزاری دومین جشنواره گردشگری خوراک کرمانشاهی (کوانگ) به عنوان سومین رویداد تعریف شده نام برد و اظهار داشت: اولین دوره این جشنواره را سال گذشته برگزار کردیم و در این دوره هم لیستی از غذاهای اصیل و خلاقانه کرمانشاهی را دراختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهیم تا تهیه درست کنند.

درخشی افزود: داوران با توجه به شاخص‌های سفره‌آرایی ، اصالت غذا ، طعم ، استفاده از مواد ارگانیک و غیره نفرات برتر را تعیین و از آنها با دادن لوح و جایزه تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمانشاه در زمینه خوراک گفت : برای اثبات این ظرفیت‌ها باید پروپوزال خود را در یونسکو تکمیل کنیم و با حرف نمی‌توانیم شهر خلاق خوراک شویم؛ این برنامه ها و رویدادها هم در جهت اثبات توانمندی و پتانسیل کرمانشاه در زمینه خوراک است.

برچسب‌ها شهر خلاق ایرنا زندگی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر خلاق ایرنا زندگی کرمانشاه شهر خلاق ایرنا زندگی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان

 مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان اظهار کرد: در رویداد «شروع» نیاز‌های فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مسئله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیات علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

نوید رضایی ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تامین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

رضایی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعداد‌های علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاورد‌های علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد