Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله باقری فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:گشت های مشترک صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه های اجرایی متولی در ۲ نوبت روزانه مشغول رصد نحوه فعالیت اصناف برای کشف تخلفات هستند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه امسال ۳۰هزار و ۴۶۰ بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۵۴۰ گشت مشترک با همکاری علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان در این مدت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

باقری فرد ابراز داشت: در این چهار ماه یکهزار و ۳۹۸ پرونده تخلفات اصناف در استان تشکیل و یکهزار و ۷۹۶ تخلف بازاریان کشف شده است.

وی بیان کرد:ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای اصناف در چهار ماه نخست امسال ۲۱ میلیارد برآورد شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد:استفاده از ماسک ،داشتن ژل شست و شوی دست و مواد ضدعفونی کننده برای اصناف اجباری است و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی ابراز داشت: همچنین واحدهای صنفی ملزم به ممانعت از ورود مشتریان بدون ماسک به فروشگاه های خود هستند.

۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل