Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور از ابتلای ۱۹۰۰ نفر از پرسنل اورژانس به کرونا و شهادت ۴ تن خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر پیرحسین کولیوند در نشست افتتاح پروژه‌های اورژانس کشور که امروز در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در تهران آمبولانس‌ها در 14 دقیقه و موتورامبولانس‌ها زیر 10 دقیقه می‌رسند، در حوادث جاده‌ای از نظر سازمان بهداشت جهانی در رده الف هستیم و با کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و انگلیس مقایسه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

65 درصد مصدومینی که با اورژانس هوایی منتقل شدند مستقیما به اتاق جراحی منتقل می‌شدند و مرگ‌ومیر آن‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: قرارداد خرید 1000 دستگاه موتورامبولانس برای افزودن این دستگاه‌ها به شهرهای پرترافیک نیز از برنامه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این‌که دستگاه نوار قلب تولید داخل داریم، گفت: تاکنون بالغ بر 95000 نفر در کمتر از 60 دقیقه به مراکز درمانی برای درمان سکته قلبی اعزام شده‌اند و در زمینه سکته مغزی نیز بالغ بر 19 هزار نفر را به مراکز درمانی رسانده‌ایم تا میزان فلج شدن افراد در نتیجه سکته مغزی کاهش یابد. 

کولیوند با بیان این‌که در حوادث مختلف سازمان اورژانس کشور اولین دستگاهی است که حضور دارد تصریح کرد: از زمان مواجهه ما با بحث کرونا دوستان اورژانس شبانه‌روزی کار کردند و برای کرونا تمام پرسنل ما شیفت‌بندی شدند و تا کنون 1900 نفر از نیروهای اورژانس به کرونا مبتلا و 4 نفر شهید شدند. تیم‌های عملیات ویژه ما آمبولانس‌هایی دارند که حتی برای مسائل شیمیایی و زیستی و رادیواکتیو کاربرد دارند.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌ها به 5500 دستگاه رسیده‌اند، گفت: پرسنل ما کارهای بالینی خوبی انجام می‌دهند و از طریق فصای مجازی و مشاوره با پزشکان به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، گفت: طرح اورژانس‌یار را اجرا خواهیم کرد و برای اولین بار 30 درصد دانشجوهای مورددپذیرش ما خانم هستند.

کولیوند یادآور شد: 53 مخاطره را شناسایی کردیم و برای 13 مخاطره در اولویت، برنامه‌‌ریزی و سناریوهایی تعریف کرده‌ایم. پایگاه‌های جاده‌ای و شهری نیز به ناوگان ما اصافه خواهند شد.

140 نفر از اعضای کادر درمان در راه مقابله با کرونا شهید شدند

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اورژانس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اورژانس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ۳ نیویورک تایمز: "شلیک گلوله" پاسخ درخواست برای زدن ماسک در آمریکا! ۴ تخریب ۱۳ دستگاه خودرو توسط اوباش در منطقه پیروزی ۵ جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان ۶ واکنش انستیتو پاستور به ادعای درمان کرونا با «نیش زنبور عسل» ۷ مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد ۸ چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام مهمترین اخبار اجتماعی چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان معاون مطبوعاتی: در جهان معاصر به‌نوعی همه "خبرنگار" شده‌اند! مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست رادیو چین تحلیل کرد: سرقت نفت سوریه توسط آمریکا با سوءاستفاده از بحران ۹ ساله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اورژانس ویروس کرونا اورژانس اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)

در حوالی سال ۱۹۰۰، چندین عکاس، از جمله بورلی بنت دابز متولد میسوری و دو مهاجر اروپایی به ایالات متحده، به نام‌های اچ جی کایزر و آلبرت اف جانسون، به آلاسکا سفر کردند.

به گزارش فرارو، در میان افرادی که آن‌ها به استودیو‌های پرتره خود وارد کردند، تعدادی از بومیان آلاسکا بودند که تصاویر خیره کننده آن‌ها بعد‌ها توسط مایکل جی ویلسون یک تهیه کننده بریتانیایی جمع آوری شد.

ریچارد اوندن، رئیس کتابخانه بودلیان در آکسفورد، که اخیراً مجموعه عکس‌های ویلسون را خریداری کرده است، می‌گوید: پرتره‌ها به دلیل صمیمیتشان قابل توجه هستند. اطلاعات کمی در مورد این سوژه‌ها وجود دارد، اما ریچارد پرتره‌ها را به عنوان لحظه‌ای از برخورد و تبادل بین جامعه بین المللی و جوامع اینوئیت که هزاران سال در صلح زندگی کرده اند ارزش می‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس