Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:59:59 GMT

۶۵۶۷ پرونده تخلف اقتصادی در مازندران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۲۲۱

۶۵۶۷ پرونده تخلف اقتصادی در مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینقلی قوانلو گفت: در سال جاری ۱۰۳ هزار و ۱۷۷ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی از سوی بازرسان این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل شش هزار و ۶۵۷ پرونده تخلف شده است.

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال بوده از ارجاع آنها به شعب تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: بیشترین تخلف کشف شده شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و … بوده است و در این مدت دو هزار و ۲۶۳ مورد گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانلو اظهار داشت: تمامی گزارش‌های دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد ۹۱۴ گزارش منجر به شناسایی تخلف و تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکارو … مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www۰۱۲۴۰ir اعلام کنند.

کد خبر 4992011

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن تخلفات صنفی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند کمک مومنانه روز خبرنگار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد