Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:46:29 GMT

حضور خبرنگاران در حیاط پاستور بعد از پنج ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۳۴۵۵

حضور خبرنگاران در حیاط پاستور بعد از پنج ماه

خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌های برخط و مکتوب اجازه‌ی حضور در حیاط ساختمان ریاست جمهوری پیدا کردند.

 به گزارش ایسنا، پس از پنج ماه صبح امروز (چهارشنیه)خبرنگاران اجازه‌ی حضور در حیاط ساختمان ریاست جمهوری در انتهای خیابان پاستور را پیدا کردند تا پس از اتمام جلسه هیئت وزیران، در حاشیه این جلسه اقدام به تهیه گزارش و طرح پرسش از اعضای هیئت دولت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این خبرنگاران رسانه‌های برخط و مکتوب چهارشنبه ۳۰ ام بهمن ماه ۹۸ در این برنامه‌ی خبری حضور داشتند.

با شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته، فعالیت خبرنگاران نیز با محدودیت‌هایی مواجه شد که از جمله آنها می‌توان به عدم دعوت به بسیاری از برنامه‌های خبری سران قوا و وزارتخانه‌ها مختلف جهت پوشش اخبار و وقایع به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد.

جلسات هیئت دولت بطور منظم عصر روزهای یکشنبه و صبح روزهای چهارشنبه با حضور هیئت وزیران برگزار می‌شود که خبرنگاران رسانه‌های مکتوب طی سالهای گذشته اجازه‌ی حضور در حاشیه‌ی جلسات روزهای چهارشنبه را دارند.

در همین زمینه علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از حضور خبرنگاران در حاشیه جلسه‌ی امروز هیئت وزیران، نوشت: «‏پنج ماه بود که به دلیل محدودیت‌های ‎کرونا، حیاط پاستور میزبان خبرنگاران نبود، اما امروز و با رعایت پروتکل‌ها،‎ دکتر جهانگیری و برخی وزرابه پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفتند. در هفته‌های بعد نیز تلاش خواهد شد با رعایت دستورالعمل‌ها، گفت‌وگوی اعضای دولت با رسانه‌ها تداوم یابد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيات دولت کروناویروس حفظ فاصله اجتماعی رسانه ها ی حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود