Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در پی وقوع انفجاری شدید در بندر بیروت کابینه لبنان امروز (چهارشنبه) برای اتخاذ تدابیر لازم جلسه فوق‌العاده ترتیب داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت العهد، کابینه لبنان در این جلسه مقرر کرد برای اشخاصی که در این حادثه خسارت دیده‌اند یک شماره حساب اختصاص داده شود.
این جلسه در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و حسان دیاب، نخست وزیر این کشور و اعضای کابینه راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت محلی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان حادثه انفجار آغاز شد، رئیس جمهوری لبنان همه مردم کشورش را به همبستگی دعوت کرد و گفت: نمی‌توان وحشت فاجعه‌ای که عصر دیروز بیروت را لرزاند توصیف کرد. اکنون زمان غم و اندوه خوردن ما بر شهدا، زخمی‌ها و مفقودین است. بدون شک این حادثه برای تمامی ملت لبنان سنگین بوده است. من همه آنها را به همبستگی و همکاری دعوت می‌کنم تا با باهم اثرات این فاجعه را پشت سر بگذاریم.
عون با بیان این‌که از سازمان عالی امدادرسانی خواست بررسی کاملی از میزان خسارات داشته و کمک‌های لازم را ارائه کند، گفت: شدیدترین مجازات‌ها را برای مسؤولان و مقصران انفجار در نظر خواهیم گرفت.
رئیس جمهوری لبنان و نخست وزیر دقایقی پیش از این نشست با یکدیگر دیدار و اوضاع کلی و تحولات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میشل عون مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب