Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه های لبنان،‌ عون در نشست امروز کابینه گفت: نمی‌توان با هیچ حرف و سختی وحشت فاجعه‌ دیشب بیروت را توصیف کرد. فاجعه‌ای که پایتخت را به شهری ویران شده تبدیل کرد. اکنون زمان حزن و اندوه برای شهدا و زخمی‌ها و افراد مفقود شده است. این شوک بزرگی برای همه لبنانی‌ها بود. من آن‌ها را به همبستگی و اتحاد برای پشت سرگذاشتن عواقب و آثار این فاجعه می‌خوانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مصمم هستیم که در اسرع وقت ممکن روند تحقیقات را برای مشخص شدن ابعاد، ابهامات و شرایط موجود ادامه دهیم و مسئولان و مقصران این انفجار را محاکمه کنیم و سخت‌ترین مجازات‌ها را برایشان در نظر بگیریم. همچنین نتایج تحقیقات را که کمیته حقیقت‌یاب قرار است انجام دهد در نهایت شفافیت اعلام خواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری لبنان از لبنانی‌هایی که برای ارائه کمک و حمایت به محل انفجار و بیمارستان آمده‌اند قدرانی کرد و گفت آنها با این اقدام تصویری از مهین‌پرستی و خیرخواهی برای کشورشان را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه گفت: از مسئولان کشورهای دوست و برادر که با ما تماس گرفتند و حمایت و پشتیبانی خود را از ملت لبنان اعلام کردند،‌ قدردانی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که هرچه سریعتر کمک‌های خود را برای پشتیبانی از بیمارستان‌ها و خانواده‌های آسیب‌دیده ارسال کنند.

به گزارش رسانه‌های لبنان، عون قبل از ظهر امروز همراه با جوزف عون فرمانده ارتش از محل انفجار بندر بیروت دیدن کرد و در جریان گزارش ریمون خطار مدیرکل دفاع مدنی و شماری از مسئولان و افسران در خصوص میزان خسارت‌ها و آسیب‌های وارده در اثر این انفجار و نیز روند عملیات امدادرسانی قرار گرفت.

در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد محترقه واقع در بندر بیروت، عصر دیروز (سه‌شنبه) انفجار مهیبی رخ داد. که بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۰۰ کشته و بیش از ۴ هزار زخمی بر جای گذاشته است. 

کشورهای مختلف جهان روز چهارشنبه با صدور پیام هایی با مردم و دولت لبنان در ارتباط با وقوع انفجار در بندر بیروت پایتخت لبنان در عصر سه شنبه که ۱۰۰ کشته و بیش از ۵ هزار زخمی به دنبال داشت، ابراز همدردی و آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کردند.

311311 کد خبر 1418478

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی