Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس تعزیرات حکومتی اردستان با بیان اینکه ۴۶ پرونده تخلف صنوف منجر به صدور رای شد، گفت: کسبه سیار و ثابت اردستان با عدم رعایت بهداشت از فعالیتشان جلوگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، رحمت‌اله ابوذری بعد از ظهر امروز در جلسه تعزیرات شهرستان اردستان اظهار داشت: در یکماهه گذشته بیش از 60 مورد پرونده وارداتی به اداره تعزیرات را داشته‌ایم که از طریق پلیس آگاهی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخلفات انجام شده مبنی بر کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت موارد بهداشتی و قاچاق در این پرونده‌ها افزود: از تعداد پرونده‌های دریافتی تعداد 46 پرونده منجر به صدور رأی شده است که بیش از هفت میلیون و 800 هزار تومان جریمه شده‌اند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان ضمن اشاره به تشدید نظارت‌ها با توجه به شیوه ویروس کرونا در این منطقه گفت: در ایام کرونا جهت کنترل و آسیب کمتر وظایف و تکالیف ادارات با حساسیت و دقت بیشتر انجام شده و هر اداره به خصوص اداره صمت و بهداشت در این ایام وظیفه نظارتی بیشتری را داشته‌اند.

وی ضمن اعلام آمادگی از برگزاری هرگونه گشت مشترک با دستگاه‌های مربوطه به منظور نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای صنفی ابراز داشت: تعزیرات مرتبا در تمام گشت‌هایی که انجام شده حضور فعال داشته و آمادگی حضور در هر گشتی که از سوی ادارات صلاح باشد شرکت خواهد کرد.

عدم رعایت اصول بهداشتی توسط برخی صنوف در گیلان؛ همراهی مردم برای ریشه‌کنی کرونا ضروری استاتاق اصناف در انتظار تصمیم ستاد ملی کرونا برای صنوف تعطیل شده/تشکیل پرونده برای گران فروشان ماسک950 میلیارد ریال تسهیلات به صنوف آسیب‌دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود

ابوذری بیان کرد: بازار روز اردستان باید با توجه به شیوع بیماری در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و چیدمان مناسب کسبه در بازار با دقت و وسواس بیشتری انجام شود؛ کسبه‌های ضروری اجازه ورود به بازار اردستان را داشته و باید از ورود کسبه‌های غیر ضروری جلوگیری شود.

وی تصریح کرد:  با توجه به شیوع بیماری کرونا از طریق تجمع و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی که شیوع ویروس کرونا را تشدید می‌کند، شبکه بهداشت شهرستان اردستان باید حضور پررنگ‌تر و بیشتری در بازار داشته باشد و ضمن نظارت از فعالیت متخلفان ممانعت کند.

ابوذری گفت: شهرداری و شبکه بهداشت ترتیبی اتخاذ کنند تا تمامی کسبه و حتی مشتریان ماسک داشته باشند و در غیر این صورت از ورودشان به بازار روز اردستان جلوگیری کنند و شبکه بهداشت به شکل محرمانه کسبه‌ها و خانواده‌های آنان که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند را به ستاد کرونا اطلاع‌رسانی کند تا نظارت‌ها دقیق‌تر شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با بیان اینکه لازم است تمامی صنوف از جمله کسبه سیار نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، بیان کرد: باید ترتیبی داده شود که از کسبه سیار و ثابت که رعایت مقررات بهداشتی را انجام نمی‌دهند از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شود.

وی ضمن اشاره به افزایش قیمت‌ها در چند ماه اخیر تاکید کرد: افزایش قیمت‌ها ناشی از افزایش تورم و متاثر از نرخ و ارز بوده است و در تمام موارد این افزایش را شاهد بوده‌ایم که افزایش مرغ یکی از این موارد است که جلساتی با استانداری هم در این زمینه برگزار شده اما خروجی این جلسات این بود که تنظیم بازار مرغ بر اساس نرخ مصوب نبوده و نهایتا با عرضه و تقاضا و بر مبنا و اساس نرخ کشتارگاه توزیع می‌شود.

ابوذری تصریح کرد: در حال حاضر عمده تنگناها و مضیقه‌ای مردم ناشی از گرانی و کمبود برخی اقلام و دارو بوده که افراد آسیب‌پذیر و کم درآمد از نظر معیشتی در تنگناه قرار دارند که البته این مشکل به‌صورت سراسری و در سطح کشور بوده که گریبانگر شهرستان اردستان نیز بوده است.

انتهای پیام/802/ش

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... رانندگان تاکسی و صنوف بوشهری آسیب‌دیده از کرونا وام با بهره ۴ درصد می‌گیرند انتظار ۱۳ ساله صنوف آلاینده بیرجند به ثمر نشست/ مهلت یک‌ماهه به اصناف برای اخذ پروانه انجام ۲۱۵ هزار بازرسی از صنوف مختلف کشور در خرداد ماه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رانندگان تاکسی و صنوف بوشهری آسیب‌دیده از کرونا وام با بهره ۴ درصد می‌گیرند انتظار ۱۳ ساله صنوف آلاینده بیرجند به ثمر نشست/ مهلت یک‌ماهه به اصناف برای اخذ پروانه انجام ۲۱۵ هزار بازرسی از صنوف مختلف کشور در خرداد ماه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۵ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۶ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ ۷ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۸ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید آیت‌الله علوی‌گرگانی: چراغ نهضت حسینی هیچ گاه نباید خاموش شود / ‌برگزاری عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت اصول بهداشتی عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اردستان شبکه بهداشت عدم رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان