Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:17:49 GMT

بازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از دفتر استانی تسنیم در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۲۲۴

بازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از دفتر استانی تسنیم در سمنان

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت در پیش بودن روز خبرنگار با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی در این بازدید اظهار داشت: دشمن با هجمه رسانه‌ای به دنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه است و باید خبرنگاران و رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط سخت امروز کشور نیز گفت: خوشبختانه با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری کشور از گردنه‌های سخت به‌سلامتی عبور می‌کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اذعان به اینکه امروز کشور در جنگ ترکیبی هوشمند با دشمن قرار دارد افزود: این جنگ الزامات مقابله‌ای مخصوص می‌خواهد و باید با هم‌افزایی حداکثری و همچنین برنامه‌ریزی هوشمند مقابل دشمن ایستاد.

سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنندبسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شودجشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان در 10 محور برگزار می‌شود

سردار دامغانی با اشاره به نقش مهم و بی‌نظیر رسانه‌ها در این جنگ افزود: نقش رسانه‌ها در جنگ شناختی غیرقابل‌انکار است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با هجمه رسانه‌ای شدید قصد دارد فشار بر مردم ایران را به لحاظ روانی چندین برابر کند تصریح کرد: دشمن القا سیاه نمایی و همچنین بن‌بست در کشور را در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: ریشه‌ای‌ترین جهاد در حال حاضر تزریق امید به جامعه بوده و باید رسانه‌ها با تولید محتوا تصویری واقعی از جامعه و وضعیت فعلی کشور و همچنین واقعیت دشمن را به مردم نشان دهند.

کشور به وحدت حداکثری و تجمیع ظرفیت‌ها نیاز دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در حال حاضر کشور به وحدت حداکثری و تجمیع ظرفیت‌ها نیاز دارد.

سردار دامغانی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تحقق وحدت حداکثری در جامعه افزود: برای دستیابی به این مهم همه و به‌ویژه رسانه‌ها باید کمک کنند.

به گزارش تسنیم فرمانده سپاه استان سمنان در پایان این دیدار با اهدای شاخه گل از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنند بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شود قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنند بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شود قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۵ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۶ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۷ ‌آیین‌های عزاداری با سلامت مردم در تضاد نیست / پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم ‌‌در حرم رضوی کامل اجرایی می‌شود ۸ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده انتقاد آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی از دست‌درازی برخی‌ها به بیت‌المال / چرا عده‌ای وام‌های میلیاردی بدون وثیقه می‌گیرند؟ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان روز خبرنگار ترین اخبار رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.


وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.


شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامید کننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگذاران آن ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.


وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.


شفایی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.


شفایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.


گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد