Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو گفت: همه تیم می‌دانیم برابر حریفی حرفه‌ای و باتجربه نظیر استقلال باید خیلی هوشیارتر و فرصت‌طلب‌تر باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب بختیاری زاده ، مدافع سال‌های نه‌چندان دور استقلال پنج‌شنبه‌شب به‌عنوان سرمربی تیم شهرخودرو به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سهراب بختیاری زاده سؤال کردیم نظرش در مورد این تیم استقلال که ۱۰ نفره سپاهان را شکست می‌دهد چیست؟ سرمربی شهرخودرو به خبرورزشی گفت:

«همان‌طور که اشاره کردید استقلال حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل سپاهان باتجربه و پرمهره بازی کرد و برنده شد. این نشان‌دهنده پتانسیل خوب و روحیه بالای آبی‌پوشان است. من قبل از اینکه به‌عنوان مربی در باشگاه شهرخودرو شروع به‌کار کنم در مصاحبه‌های مختلف و کارشناسی بازی‌های استقلال می‌گفتم این تیم از نظر برخورداری از بازیکن با کیفیت غنی است و شرایط خوبی دارد که در دو، سه هفته اخیر با بهبودی بازیکنان دچار بیماری و مصدومان وضعیت این تیم بهتر شده است، اما از این طرف باید عرض کنم تیم شهرخودرو نیز از شرایط خیلی خوبی برخوردار است و مجموعه تیم متحد و یکدل در انتظار آغاز بازی هستند. تیم ما در دو بازی اخیر خود در حالی به تساوی رسید که بدون هیچ تعارفی مستحق کسب سه امتیاز بود. بازبینی فیلم بازی شهرخودرو برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان به خوبی نشان می‌دهد که ما به رغم در اختیار نداشتن چهار بازیکن خود چه فوتبالی بازی کرده و چه موقعیت‌هایی برای زدن گل و کسب پیروزی داشتیم، اما همه تیم می‌دانیم برابر حریفی حرفه‌ای و باتجربه نظیر استقلال باید خیلی هوشیارتر و فرصت‌طلب‌تر باشیم.»

از سهراب بختیاری زاده درباره مصدومان و غایبان شهرخودرو برای بازی فرداشب سؤال کردیم که گفت:

«مصدومان و یا محرومان هم عضو تیم هستند و من علاقه ندارم قبل از بازی وارد این مباحث شوم ما در بازی پنج‌شنبه‌شب به دنبال کسب برد هستیم و دنبال بهانه و توجیه نمی‌رویم.»

سهراب بختیاری زاده در خصوص اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی پنالتی می‌دهد و گل می‌خورد گفت:

«دوندگی بازیکنان ما در گرمای تابستانی شهر آبادان بالا بود با تحلیل رفتن انرژی احتمال خطا در محاسبات افزایش پیدا می‌کند و صدالبته بازیکنان نباید در بازی‌های آینده هم مجدداً مرتکب چنین اشتباهی شوند. گذشته‌ها گذشته و باید تمام تمرکز بازیکنان ما به بازی بعدی و کسب برد باشد. امیدوارم بینندگان تلویزیونی بازی شهرخودرو و استقلال شاهد فوتبالی زیبا و باکیفیت باشند. بنده و تک‌تک بازیکنان تیم شهرخودرو در این مقطع به شدت خواهان کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم و برای رسیدن به خواسته خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو استقلال شهرخودرو لیگ برتر ایران سهراب بختیاری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!