Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:42:23 GMT

الو قالیشویی نامی آشنا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۹۷۷

الو قالیشویی نامی آشنا

شرکت قالیشویی الو قالیشویی ، دارای کادری حرفه ای و جوان میباشد و همچنین دارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز میباشد که با کیفیت بالا ، فرش های شما مشتریان عزیز را شست و شو میدهد . وبرای رضایت شما مشتریان عزیز ، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

شرکت قالیشویی الو قالیشویی ، دارای کادری حرفه ای و جوان میباشد و هم چنین دارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز میباشد که با کیفیت بالا ، فرش های شما مشتریان عزیز را شست و شو میدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الو قالیشویی ، که از مجهزترین قالیشویی های غرب تهران میباشد ،برای رضایت شما مشتریان عزیز ، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه میدهد.

خدمات شرکت قالیشویی الو قالیشویی :

خدمات قالیشویی : این خدمات شامل شست و شوی تخصصی فرش های ماشینی و دستباف است و این کار توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک انجام میشود.

مبل شویی : برای رفاه حال شما مشتریان عزیز ، کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل و با دستگاه رادکتور و شامپو تگزا انجام میشود.

ترمیم : رفوگری و ترمیم انواع فرش های دستباف و ماشینی توسط استادان با تجربه ی صنعت فرش انجام میشود.

این قالیشویی غرب تهران ، تمامی این خدمات را با کیفیت بالا به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.

تماس با قالیشویی :

شما مشتریان عزیز میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید . پر کردن فرم سفارش به صورت آنلاین میباشد و با سفارش آنلاین خود ، تخفیف ویژه دریافت کنید .

1762  : با این شماره ی قالیشویی میتوانید بدون کد و با تلفن ثابت و همراه تماس بگیرید.

22225314:  10 خط ویژه دارد.

44403411: 10 خط ویژه دارد.

سفارش آنلاین : این نوع سفارش قالیشویی ، تخفیف ویژه دارد.

شرکت قالیشویی با  تیم متخصص خود و  کارخانه ای مجهز، بالاترین خدمات را با کیفیت عالی به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.

یکی از مهمترین مزایای الو قالیشویی تهران داشتن تیمی با تجربه، تحصیل کرده و آموزش دیده می باشد؛ این خدمات در اسرع وقت به شما مشتری عزیز ارائه میشود. تمامی خدمات ترمیم و بازسازی با دقت بالا انجام میشود. شست و شوی انواع فرش ها با کیفیت و توسط پرسنل متعهد و تحصیل کرده  صورت میگیرد.

مراحل انجام کار در الو قالیشویی   

ثبت سفارش خدمات :

شما مشتری گرامی از طریق سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت میکنید . 

  مراحل شستشو و آبگیری

پس ازآنکه فرش توسط سرویسکاران به قالیشویی منتقل شد ، ابتدا خاک گیری میشود و سپس شست و شو داده میشود. و در آخر به وسیله ی آبگیرهای لوله ای آبگیری و خشک میشود.    

بسته بندی و تحویل

بعد از آنکه فرش ها شسته شدند بدون دخالت دست بسته بندی شده و کاور می شوند، و به قسمت قفسه های تحویل منتقل شده و در تاریخ مورد مورد نظر به دست  شما مشتریان عزیز میرسد.

 الو قالیشویی شعبه غرب تهران

در زمان های گذشته با وارد شدن به فصل بهار و ایام عید ، مردم شروع به خانه تکانی می کردند تا هنگام تحویل سال منزلشان تمیز باشد و  شست و شوی فرش ها هم اهمیت زیادی داشت و در ایام قدیم  که قالیشویی وجود نداشت فرش ها را با دست و در حیاط و یا بالکن ها شست و شو میکردند که البته مشکلاتی را به همراه داشت. از جمله این مشکلات  رنگ دادن  فرش های طبیعی بود و این موضوع باعث می شد فرش های دستباف کیفیت سابق خود را از دست بدهند.

اما در زمان کنونی  کسی فرش ها و قالی های منزلش را خودش در حیاط شست و شو نمیدهد . و وقتش را برای کارهای مهم تری میگذارد و شست و شوی فرش ها را بر عهده ی قالیشویی ها میگذارد . درتهران قالیشویی های مختلف وجود دارند که شست و شوی فرش های شما را به بهترین شکل انجام میدهند.

الوقالیشویی شعبه غرب تهران  یکی از قالیشویی های مدرن می باشد که خدمات خود را با کیفیت بالا به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. شعبه ی الو قالی شویی یکی از قالیشویی های مدرن در غرب تهران  می باشد که در آن فرش ها به بهترین نحو شسته می شوند.

راه های ثبت سفارش در الوقالیشویی شعبه غرب تهران

سفارش آنلاین و دریافت تخفیف ویژه

۰۲۱۱۷۶۲

۰۲۱۲۲۲۲۵۳۱۴

۰۲۱۴۴۴۰۳۴۱۱

خدمات الو قالیشویی شعبه غرب تهران :

۱- شست و شوی فرش ها : فرش های ماشینی و دستباف به صورت جداگانه و با روش های متفاوت انجام می شود.

۲- شست و شوی فرش های طبیعی : فرش های طبیعی  با مواد شوینده ی گیاهی شسته میشوند که رنگ پس ندهند.

۳- رفوگری و ترمیم فرش ها : فرش های پوسیده ، پاره شده ، سوخته و … ترمیم شده و مانند روز اول تحویل داده میشوند.

 ویژگی قالیشویی شعبه غرب  تهران  

وقتی با قالیشویی غرب  تهران تماس می گیرید از  زمان تحویل گرفتن فرش ها تا زمان تحویل دادن آن ها ۴۸ ساعت طول می کشد ، در شست و شوی فرش ها تمام  نکات اسلامی رعایت میشود  و با آب پاک شسته می شوند وفرش ها  به صورت لول تحویل گرفته و تحویل داده میشود.

قیمت خدمات  قالیشویی غرب تهران با توجه به کار با کیفیتی  که ارائه میدهد بسیار مناسب است این موضوع یکی از ویژگی های خوب  قالیشویی غرب  تهران است.

الوقالیشویی شمال تهران

در همه جای کشور قالیشویی های مختلفی وجود دارد . در تهران نیز تقریبا در هر منطقه ای نزدیک به ده عدد کارخانه ی قالیشویی وجود دارد. در منطقه ی شمال تهران  قالیشویی های مختلفی از جمله شعبه الو قالیشویی وجود دارد که یکی از بهترین قالیشویی های شهر محسوب می شود.

در زمان های گذشته مردم فرش های خود را بدون هیچ گونه مواد شوینده ی مخصوص یا ماشین آلات خاصی در حیاط و یا پشت بوم منزل خود شست و شو می دادند و کمتر کسی پیدا می شد فرش های خود را برای شست و شو تحویل قالیشویی دهد. اما اکنون دیگر در زندگی مدرن امروزی با پیشرفت تکنولوژی و انواع ماشین آلات بیش از ۶۰ درصد مردم فرش های خود را به قالیشویی های پیشرفته ای مثل الو  قالیشویی شمال تهران می سپارند.

الو قالیشویی شمال تهران از جمله قالیشویی های پیشرفته ای است که در آن علاوه بر شست و شوی فرش ها خدمات دیگری نیز انجام میشود .

خدمات ارائه شده :

۱- شست و شوی فرش های دستباف و ماشینی به روش های متفاوت و به صورت جداگانه

۲- شست و شوی فرش های دستباف از طریق مواد شوینده ی گیاهی

۳- رفوگری و ترمیم فرش ها که در این حوضه فرش های آسیب دیده را ترمیم کرده و مانند روز اول می کنند

۴ – مبل شویی و خشکشویی مبلمان

۵- موکت شویی

۶- پرده شویی

۷- شست و شوی انواع فرش های خارجی متناسب با نوع آن ها و استفاده از مواد شوینده ای که با فرش ها و قالی های خارجی متناسب است.

۸- شست و شوی انواع تابلو فرش های گران قیمت و ارزشمند

ویژگی  های الو قالیشویی شعبه شمال تهران :

۱- فرش ها را به صورت جداگانه شست و شو می دهند.

۲- اگر فرش یا قالی کهنه و یا فرسوده بوده و امکان اینکه در حین شست و شو پاره شود  ابتدا وضعیت فرش را به صاحب آن توضیح داده و سپس شروع به شست و شو می کند.

۳- فرش ها ، موکت ها و یا قالی ها را با رعایت شئونات اسلامی و از طریق آب پاک شست و شو می دهند.

۴- از زمان زنگ زدن به قالیشویی تا زمان تحویل دادن فرش ها به مشتری بیشتر از چهل و هشت ساعت طول نمی کشد.

۵- فرش ها به صورت لول برده و به صورت لول شده تحویل داده می شوند و… اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به aloghalishoei.com مراجعه فرمایید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شست و شوی فرش شست و شوی فرش ها فرش های دستباف شرکت قالیشویی کیفیت بالا سفارش آنلاین ی شمال تهران مواد شوینده ارائه میدهد قالیشویی ها انجام میشود ی قالیشویی عزیز ارائه شست و شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید