Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:57:52 GMT

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۳۴۷

سرمربی لیون و دفاع جالب از ساری در برابر انتقادات

رودی گارسیا، سرمربی لیون، تعریف و تمجید ویژه ای در باره یوونتوس انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود در تورین به دلیل سبک بازی تیمش مورد انتقادات قرار گرفته و با وجود قهرمانی یووه در فصل 20-2019 سری آ اما بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که تیم شان اصلاً نمایش های خوبی را ارائه نداده و امید چندانی برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیانکونری جمعه شب و در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ مسابقه ای که به طور قطع از سختی‌ زیادی برای تیم ساری برخوردار خواهد بود چرا که آنها در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بودند و حالا باید در تورین به پیروزی با بیش از این تعداد گل دست پیدا کنند.

 

 

 

 

سرمربی لیون یعنی رودی گارسیا اما پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس به دفاع از عملکرد مائوریتزیو ساری و تیمش در برابر انتقادات پرداخته است. او در این باره گفت: " من بازی های یوونتوس را دیده ام و می دانم که بسیاری می گویند که آنها خوب بازی نمی کنند. پاسخ من این است که یووه در 36 بازی موفق به فتح لیگ شد و این نشان می‌دهد که سایر تیم‌ها افت نکرده اند. به طور قطع اگر آنها در چند بازی آخر خود هم به پیروزی احتیاج داشتند، در آنها نیز حریفان شان را شکست می دادند.

 

ساری DNA یوونتوس را حفظ کرد و با آنها به قهرمانی رسید. با این وجود آنها هنوز هم مورد قضاوت قرار می گیرند اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که یوونتوس هنوز هم بهترین است."

یوونتوس مائوریسیو ساری المپیک مارسی رودی گارسیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری المپیک مارسی رودی گارسیا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ابتدای فصل جاری توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و حتی تا مقطعی با اینتر در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا حضور داشت اما شرایط پس از باخت این تیم مقابل نراتزوری تغییر کرد.

شاگردان آلگری این هفته در دیدار برابر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا حضورشان در رتبه سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا هم با اما و اگر همراه باشد و خطر از دست دادن این جایگاه هم آنها را تهدید کند.

نمایش ضعیف بیانکونری در چند هفته اخیر باعث شده است که بسیاری از هواداران یوونتوس انتقاداتی را از سرمربی این تیم مطرح کنند و حتی گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم در حال بررسی شرایط برای قطع همکاری با آلگری در پایان فصل هستند.

اما اتفاق عجیبی که در جریان بازی برابر میلان رخ داد این بود که گروه رسمی هواداران اولترای یوونتوس نشان دادند که علاقه زیادی به این مربی ایتالیایی دارند و در طول بازی بارها و بارها نام او را فریاد زدند و حتی روز گذشته بنری بزرگ را با خودشان به ورزشگاه برده و روی آن از او درخواست کرده بودند که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، اتفاقی عجیب که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

روی این بنر نوشته شده بود: «آقای آلگری تو باید بمانی، ما می‌خواهیم با تو به جام باشگاه‌های جهان برویم!»

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم