Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:32:00 GMT

استاندار یزد از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۶۳۸

استاندار یزد از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

‍‍‍‍‍‍

استاندار یزد به مناسبت روز خبرنگار به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، مدیرکل حوزه ریاست استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار و با همراهی حاج عباس حیدری مدیرکل حوزه ریاست استانداری، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان یزد، با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی در این دیدار با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان و کشور ایفا می‌کنند، از فعالیت‌های رسانه‌‌ای تسنیم در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد و نقدهای این خبرگزاری در استان را منصفانه خواند.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این دیدار با تاکید بر اینکه تسنیم در استان یزد از رویکردهای نوین عرصه خبر استفاده میکند، یکی از این رویکردها را حضور غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد دانست.

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم با اشاره به حضور تسنیم در عرصه‌های مختلف اطلاع‌رسانی استان یزد، از زحمات خبرنگاران این مجموعه در استان تقدیر و تشکر کرد.

فرشاد براتی کهریزسنگی مدیر خبرگزاری تسنیم در استان یزد هم در این دیدار ضمن تقدیر از حضور استاندار و مدیران همراه وی در دفتر خبرگزاری تسنیم، به بیان مطالبی در ارتباط با فعالیت‌های این خبرگزاری در یزد و چالش‌های رسانه‌ها در استان پرداخت.

سرپرست جهاددانشگاهی گلستان در دفتر استانی تسنیم: بودجه پژوهشی همواره برگشت می‌خوردبازدید فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از دفتر استانی تسنیم در سمنانبرگ برنده انعکاس اخبار سیاسی و اجتماعی خراسان شمالی در اختیار «خبرگزاری تسنیم» است

گفتنی است دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد به صورت رسمی فعالیت خود را از اول بهمن 1392، پس از دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و در مراسمی با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار وقت و استاندار فعلی یزد، محمدصالح جوکار و حجت الاسلام زارع زاده نمایندگان یزد در مجلس نهم،  شهردار وقت و رئیس شواری اسلامی دور چهارم یزد، و جمعی از مدیران کل ادارات آغاز کرد.

انتهای پیام/781/ ز

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم| خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای فعال و انقلابی در عرصه خبر است حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۸ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده معاون بازرگانی وزارت صنعت: بانک مرکزی اولویت ارائه ارز دولتی را به ذرت، کنجاله، جو، دانه‌های روغنی و روغن قرار داد‌ گزارش ویدئویی|لبیک منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به فرمان مقام معظم رهبری /آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی جزئیات نشست فرماندهان ارشد ارتش و سپاه / برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس مشترک برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم زالی: چالش امروز "خستگی مردم در رعایت پروتکلها" است/ پیچیده‌تر شدن وظیفه رسانه‌ها اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|۱۱۳ کشته و ۴۰۰۰ هزار زخمی/ اجساد ده‌ها نفر همچنان زیر آوار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر خبرگزاری تسنیم تسنیم در استان یزد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری