Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله نخست گام دوم رزمایش نهضت «کمک مؤمنانه» با رمز یا علی‌بن‌ابی طالب(ع) در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی عصر امروز در مرحله نخست گام دوم نهضت مؤمنانه، اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله نخست گام دوم رزمایش نهضت کمک مؤمنانه با رمز یا علی‌بن‌ابی طالب(ع) از امروز در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: گام دوم نهضت کمک مؤمنانه شامل سه مرحله است که به ترتیب در دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مرحله نخست گام دوم نهضت کمک مؤمنانه ۶۰ هزار و ۷۹۹ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، بیان داشت: از این تعداد هفت هزار و ۷۳۷ بسته توسط سپاه استان، ۴۷ هزار و ۸۹ بسته توسط کمیته امداد تهیه و توزیع خواهد شد.

قاسمی از توزیع ۲۳۳ بسته توسط اوقاف و امور خیریه، پنج هزار بسته بنیاد علوی و ۷۵۰ بسته نیز توسط هلال‌احمر خبر داد و عنوان کرد: بسته‌های کمک معیشتی، جهیزیه، لوازم‌التحریر و گوشت قربانی و سایر در مدت ۱۰ روز در شهرستان‌های مختلف توزیع خواهد شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را بیش از ۳۰۰ هزار تومان اعلام و مطرح کرد: در مرحله نخست گام دوم نهضت کمک مؤمنانه ۲۸۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه استان توزیع خواهد شد که ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از توزیع ۲۱۸ کارت هدیه، ۱۷۳ بسته پوشاک و کفش و ۱۰۷ هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم در بین نیازمندان خبر داد و مطرح کرد: در این مرحله از امروز ۱۰ نانوایی در شهر بیرجند به مدت ۱۰ روز نان رایگان پخت خواهند کرد تا در بین نیازمندان توزیع شود.

وی توزیع ۳۶۳ فقره تسهیلات بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده، توزیع ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ، توزیع ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی را از دیگر کمک‌های مؤمنانه در استان ذکر کرد.

 انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه خبرگزاری فارس خراسان جنوبی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی کمک به نیازمندان مرحله نخست گام دوم نهضت کمک مؤمنانه بین نیازمندان گام دوم نهضت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد