Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:18:13 GMT

لیست خرید فرهاد مجیدی روی میز مدیران استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۵۳۰

لیست خرید فرهاد مجیدی روی میز مدیران استقلال!

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی روی کاغذ لیست خود برای فصل بیستم لیگ برتر را بسته و قرار است بعد از بازی با شهرخودرو این لیست را مدیران استقلال ارائه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر در گفت‌وگویی با رسانه این باشگاه سه قول را به هواداران این تیم داد؛ اول کسب سهمیه آسیا، سپس قهرمانی جام‏ حذفی و درنهایت صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مرحله حذفی این رقابت‌‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دوران استقلال نتایج خوبی نمی‌گرفت و حتی خطر این هم وجود داشت که سهمیه آسیا برای فصل آینده از چنگ آبی‌‌ها بپرد. از سوی دیگر در همان دوران با توجه به نتایج آبی ها شایعه‌‌های زیادی حول محور نیمکت این تیم برای فصل آینده منتشر شد و برخی از بازگشت استراماچونی خبر دادند و برخی دیگر منصوریان و قلعه‏ نویی را به ‏عنوان آلترناتیو‌‌های فرهاد معرفی کردند. این درحالی است که استقلال طی دو هفته اخیر و با رسیدن همه بازیکنانش نتایج خوبی را کسب کرده و حالا مدعی اصلی کسب عنوان نایب‎قهرمانی لیگ برتر است و چه ‏بسا قهرمانی جام ‏حذفی را هم کسب کند؛ ناگفته پیداست دیدار ۶ امتیازی مقابل شهرخودرو از هفته بیست‏ وهشتم لیگ و مسابقه حساس و حیثیتی در برابر سپاهان از مرحله یک‎چهارم نهایی جام ‏حذفی می‌تواند بسیاری از معادلات نیمکت استقلال برای فصل بعد را مشخص کند و درصورتی‎که آبی‌‌ها بتوانند از این دو دیدار با دست پر و با موفقیت آن را ترک کنند دیگر هیچ حرف و حدیثی درخصوص ابقای مجیدی باقی نخواهد ماند.

هرچند ماموریت فرهاد بعد از کسب سهمیه با قهرمانی جام ‏حذفی با موفقیت به پایان خواهد رسید. در همین بین، طی روز‌های گذشته اخبار متعددی نیز درخصوص اینکه چرا مجیدی با وجود درخواست کتبی مدیریت نسبت به ارائه لیست به باشگاه مقاومت می‌کند، منتشر و دلایل زیادی نیز در این خصوص عنوان شد که یکی از آنها خیال راحت فرهاد برای باقی ماندن در استقلال و دلیل دیگر رسیدن به یک فضای آرامش بعد از یکی دو پیروزی در دیدار‌های حیثیتی و دشوار این تیم بود و  از اردوگاه آبی‏ پوشان و از جمع کادرفنی این تیم، به نظر می‌رسد مجیدی بعد از تشخیص نقاط ضعف و قوت استقلال فصل نوزدهم و در مشورت با سایر اعضای کادرفنی حداقل روی کاغذ لیست خود برای فصل بیستم رقابت‌‌های لیگ برتر را بسته و قرار است بعد از بازی با شهرخودرو این لیست را به‏ صورت قدم به قدم به باشگاه ارائه کند.

البته در مرحله اول برای کادرفنی مشخص شدن سرنوشت تمدیدی‌‌های استقلال اهمیت دارد و اولویت فرهاد مجیدی حفظ برخی از همین بازیکنان تمدیدی به ‏شمار می‌رود اما درصورتی‏که این اتفاق رخ ندهد مطمئنا از لیست ورودی بازیکنانی که مدنظر سرمربی استقلال هستند، به‏ عنوان نفرات جایگزین اقدام خواهد شد.

در همین راستا یکی از مدیران این باشگاه گفت:

استقلال درحال‎حاضر بهترین بازیکنان را دارد و اعتقاد دارم اگر برای فصل آینده هم این تیم حفظ و تقویت شود، در صورتی‏که مشکلات حاشیه ‏ای برایش ایجاد نکنند مطمئنا این تیم با نفراتی که دارد بهترین تیم آسیا به ‏شمار می‌رود اما تاکید می‌کنم برای اینکه لیست استقلال فصل بعد مشخص شود ابتدا باید سرنوشت و تکلیف بازیکنان تمدیدی‌مان معلوم شده و سپس در ادامه درصورتی‎که جای خالی در لیست وجود داشته باشد نسبت به جذب بازیکن جدید برای رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت‌مان اقدام خواهیم کرد.

فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی فوتبال ایران لیگ برتر فرهاد مجیدی لیگ برتر برای فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!