Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، تا لحظه نگارش این گزارش شمار مبتلایان در دنیا به ۱۸,۸۴۲,۶۹۱  و فوت شدگان به ۷۰۷,۳۴۵  تن رسیده است.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهده می کنید. تصاویر و منابع از سایت ورد اُ میترز آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می کند که برای دیدن آن ایــــــنــــــجــــــــا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به آمار کرونا در بیشترین کشورهای درگیر این ویروس

کشور مجموع تلفات شناسایی موارد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته مجموع فوتی‌ها تعداد فوتی‌ها در شبانه روز گذشته مجموع بهبود یافتگان ایالات متحده آمریکا ۴,۸۶۲,۵۱۳ ۲۲,۸۶۶ ۱۶۰,۹۸۸ ۶۹۸ ۲,۵۰۲,۴۵۷ برزیل ۲,۸۱۷,۴۷۳ ۹,۳۹۷ ۹۶,۳۲۶ ۲۳۰ ۱,۹۷۰,۷۶۷ هند ۱,۹۶۰,۸۶۵ ۵۴,۲۵۲ ۴۰,۷۳۹ ۹۱۹ ۱,۳۲۵,۷۲۹ روسیه ۸۶۶,۶۲۷ ۵,۲۰۴ ۱۴,۴۹۰ ۱۳۹ ۶۶۹,۰۲۶ آفریقای جنوبی ۵۲۱,۳۱۸ ۸,۸۸۴ ۳۶۳,۷۵۱ مکزیک ۴۴۹,۹۶۱ ۶,۱۴۸ ۴۸,۸۶۹ ۸۵۷ ۳۰۰,۲۵۴ پرو ۴۳۹,۸۹۰ ۲۰,۰۰۷ ۳۰۲,۴۵۷ شیلی ۳۶۴,۷۲۳ ۱,۷۶۱ ۹,۷۹۲ ۴۷ ۳۳۸,۲۹۱ اسپانیا ۳۵۲,۸۴۷ ۲,۹۵۳ ۲۸,۴۹۹ ۱ N/A کلمبیا ۳۳۴,۹۷۹ ۱۱,۳۱۵ ۱۸۰,۲۵۸ ایران ۳۱۷,۴۸۳ ۲,۶۹۷ ۱۷,۸۰۲ ۱۸۵ ۲۷۴,۹۳۲ انگلیس  ۳۰۷,۱۸۴ ۸۹۱ ۴۶,۳۶۴ ۶۵ N/A عربستان ۲۸۲,۸۲۴ ۱,۳۸۹ ۳,۰۲۰ ۳۶ ۲۴۵,۳۱۴ پاکستان ۲۸۱,۱۳۶ ۶۷۵ ۶,۰۱۴ ۱۵ ۲۵۴,۲۸۶ ایتالیا ۲۴۸,۸۰۳ ۳۸۴ ۳۵,۱۸۱ ۱۰ ۲۰۰,۹۷۶ بنگلادش ۲۴۶,۶۷۴ ۲,۶۵۴ ۳,۲۶۷ ۳۳ ۱۴۱,۷۵۰ ترکیه ۲۳۶,۱۱۲ ۱,۱۷۸ ۵,۷۸۴ ۱۹ ۲۱۹,۵۰۶ آلمان ۲۱۳,۶۱۳ ۵۳۳ ۹,۲۴۲ ۱۰ ۱۹۴,۷۰۰ آرژانتین ۲۱۳,۵۳۵ ۴,۰۰۹ ۳۰ ۹۶,۹۴۸ فرانسه ۱۹۴,۰۲۹ ۱,۶۹۵ ۳۰,۳۰۵ ۹ ۸۲,۱۶۶ عراق ۱۳۷,۵۵۶ ۲,۸۳۴ ۵,۰۹۴ ۷۷ ۹۸,۴۴۲ کانادا ۱۱۸,۰۳۷ ۲۴۵ ۸,۹۶۰ ۲ ۱۰۲,۵۹۹ اندونزی ۱۱۶,۸۷۱ ۱,۸۱۵ ۵,۴۵۲ ۶۴ ۷۳,۸۸۹ فیلیپین ۱۱۵,۹۸۰ ۳,۴۶۲ ۲,۱۲۳ ۹ ۶۶,۲۷۰ قطر ۱۱۱,۸۰۵ ۲۶۷ ۱۷۸ ۱ ۱۰۸,۵۳۹ قزاقستان ۹۴,۸۸۲ ۱,۰۶۲ ۱,۰۵۸ ۶۷,۰۳۱ مصر  ۹۴,۷۵۲ ۴,۹۱۲ ۴۵,۵۶۹ اکوادور ۸۸,۸۶۶ ۹۰۳ ۵,۸۴۷ ۳۹ ۷۱,۱۶۸ چین ۸۴,۴۹۱ ۲۷ ۴,۶۳۴ ۷۹,۰۴۷ بولیوی ۸۳,۳۶۱ ۱,۵۱۵ ۳,۳۲۰ ۹۲ ۲۵,۳۹۰

در تازه ترین موضع گیری های رئیس جمهور آمریکا وی بار دیگر انجام تست های زیاد را باعث شیوع گسترده ویروس کرونا دانسته است. وی که با آکسیوس گفتگو می کرد در خصوص آمار بالای جان باختگان نیز گفت: آنها در حال مرگ هستند، اما این بدان معنا نیست که ما آنچه را می توانیم، انجام نمی دهیم. تا جایی که بتوان اوضاع را کنترل کرد، تحت کنترل است.

به گزارش کلینیکال ترایالز، وزارت دفاع روسیه ۴۲ روز پس از تزریق واکسن کرونای خود به داوطلبان اعلام کرد: بار دیگر این افراد مورد کنترل قرار گرفتند حال تمامی آنها خوب است و هیچ مشکلی دیده نمی شود. مطابق برنامه، ۴۲ روز پس از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، آنها برای بررسی های پزشکی به بیمارستان بوردنکو بازگشتند. 

با همه گیری ویروس کرونا، برزیل به شدت ضربه خورده است و علاوه بر اینکه دولت برزیل در مهار کرونا ناموفق عمل کرده است، حالا ساختار اقتصادی بخش‌های خصوصی بسیاری از شرکت‌های بزرگ برزیل دچار بحران بی سابقه رکود و در آستانه ورشکستی هستند. کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

شمار مبتلایان به کرونا در هند نیز به شدت رو به افزایش است و این کشور در رتبه سوم خطرناک ترین کشورها از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد. به گزارش تریبون هزاران تن از افراد مبتلا به کرونا در هند پس از آزمایش ابتلا به این ویروس، با دادن نام و آدرس اشتباه به متولیان آزمایشگاه‌ها پا به فرار گذاشتند.
 

بیشتر بخوانید:

آمار لحظه ای مبتلایان به ویروس کرونا را ببیند/ آمریکا همچنان در صدر قرار دارد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۸ میلیون نفر نزدیک شد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۶میلیون و ۸۰۰هزار نزدیک شد

۳۱۰۳۱۱

کد خبر 1417992

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شمار مبتلایان ویروس کرونا آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا