Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد در عرصه‌های مختلف اقتصادی و محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان ورود کرده ‌و به زودی در یک مراسم رسمی مجتمع فولاد وابسته به بنیاد افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

محسن منصوری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: هرمزگان یکی از استان‌های شاخصی است که بنیاد به صورت جدی به آن ورود کرده و در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و عمرانی و محرومیت‌زدایی پروژه‌های مهمی را در دست اجرا دارد و به همین منظور به زودی مجتمع فولاد در یک مراسم رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی فتاح برای تکمیل طرح‌های بالای 90 درصد پیشرفت توسط بنیاد مستضعفان قدردانی نماینده ولی فقیه در هرمزگان از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان / بخش احمدی شرایط خوبی ندارد عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم

وی افزود: گام‌های موثری در جهت رفع محرومیت از استان هرمزگان برداشته‌ایم و در این خصوص ما الگوی جامع آبادانی و پیشرفت را مد نظر داریم، دو منطقه هدف در این استان داریم که نقطه اول جزیره لارک و دیگری بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی‌آباد است.

معاون بنیاد مستضعفان گفت: در لارک بنا بود 5 میلیارد امیال هزینه کنیم که با دستور مهندس فتاح تا به حال بیش از 11 میلیارد تومان هزینه شده ‌و مصوبات به سرعت در حال انجام است و امید داریم ظرف مدت یک سال آینده چهره محرومیت را از لارک برطرف کنیم و این جزیره به عنوان یک جزیره آباد و پیشرفته معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: در بخش احمدی هم کارهای خوبی آغاز شده، بنا بود از ابتدای سال در این منطقه 20 میلیارد هزینه شود که تاکنون حدود 36 میلیارد مصوبه اجرا شده است، بعضی از پروژه‌ها مهم و حیاتی و چند ده ساله در این بخش هستند.

منصوری گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهسازی از جمله جاده احمدی به کوهشاه با اعتبار 25 میلیارد، مدرسه سازی و احداث سد آبخیزداری هستند.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با معاون بنیاد مستضعفان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: میثم میرزاده و فاطمه رستخیز 

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... واریز ۳۰۰ هزار تومان به حساب مددجویان حاشیه نشین تهران و البرز توسط بنیاد مستضعفان فتاح: بنیاد مستضعفان به ۲ منطقه محروم استان لرستان برای محرومیت‌زدایی‌ ورود می‌کند‌ نماینده مردم ایلام و مسئولان بنیاد مستضعفان مطالبات ایلامی‌ها را بررسی کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واریز ۳۰۰ هزار تومان به حساب مددجویان حاشیه نشین تهران و البرز توسط بنیاد مستضعفان فتاح: بنیاد مستضعفان به ۲ منطقه محروم استان لرستان برای محرومیت‌زدایی‌ ورود می‌کند‌ نماینده مردم ایلام و مسئولان بنیاد مستضعفان مطالبات ایلامی‌ها را بررسی کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید ۶ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۷ کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود ۸ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس لبنان|از بیانیه علما و نشست اضطراری کاخ بعبدا تا اعلام همبستگی انصارالله با ملت و مقاومت غدیر در بیان آیت‌الله بهجت؛ چرا عید غدیر، بالاترین عید اسلام است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی بخش احمدی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲

به گزارش قدس آنلاین، بابک نگاهداری با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی در ۱۵ سال گذشته به‌ویژه در مناطق جنوب شرقی کشور افزایش‌یافته، اظهار کرد: بررسی وضعیت محرومیت مناطق مختلف کشور نشان از آن دارد که محرومیت در مناطق مختلف کاهش یافته و این امر از سوی مردم هم محسوس بوده است. 

وی بیان کرد: بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نشان‌می‌دهد روند محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان شدت پیدا کرده و در بازه زمانی ۱۵ ساله، محرومیت زدایی در این استان از ۲۱ استان دیگر بیشتر بوده است. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با این اقدامات ۲۱ درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان، یعنی بیش از ۵۸۰ هزار نفر، از محرومیت خارج‌ شده‌اند. 

وی توضیح داد: بررسی‌ها نشان‌می‌دهد این اقدامات تنها در مناطق شهری استان متمرکز نبوده و روستاها نیز در کانون توجه برنامه‌های محرومیت‌زدایی قرار داشته است.

نگاهداری اظهار کرد: بر همین اساس در سال ۱۴۰۰، بیش از ۲۳ درصد از ساکنان مناطق روستایی و ۱۷ درصد از ساکنان مناطق شهری این استان، از محرومیت خارج شدند. 

وی با بیان اینکه محرومیت مناطق کشور یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سیاست‌گذاران و برنامه ریزان کشور محسوب‌می‌شود، گفت: این مهم هر ساله در قوانین بودجه سنواتی نیز مورد توجه قرار گیرد. 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس استان سیستان و بلوچستان را می‌توان کانون توجه اعتبارات محرومیت‌زدایی در قوانین بودجه دانست، گفت: هرساله اعتبارات قابل توجهی به‌منظور رفع محرومیت مناطق کشور در نظر گرفته‌می‌شود که بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نشان‌می‌دهد سیستان و بلوچستان رتبه نخست این اعتبارات را در میان استان‌های کشور در دهه اخیر داشته است.

وی توضیح می‌دهد: به‌طور متوسط سهم اعتبارات این استان از بودجه محرومیت‌زدایی نسبت به سهم استان‌های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی از این اعتبارات به‌ترتیب حدود ۴، ۳ و ۲.۵ برابر است.

نگاهداری خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵.۲ هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که می‌توان گفت با رشد ۷۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ مواجه بوده است. 

وی تصریح‌کرد: این میزان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به ۶.۸ هزار میلیارد تومان افزایش‌یافته که نسبت به سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام

پایان پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند