Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:32:03 GMT

کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۲۹۴

کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ امروز پنج‌شنبه ۱۶ مرداد در ۲۲۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان کشور آغاز شد.

به گزارش مشرق، آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ با ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر که ۵۰ درصد از داوطلبان زن و ۵۰ درصد داوطلبان مرد هستند آغاز شد.

آزمون کارشناسی ارشد در ۲۲۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان کشور برگزار شد که فاصله بین صندلی‌ها ۱۶۰ سانتیمتر است و همه عوامل اجرایی مجهز به لباس‌های مخصوص (گان، محافظ چشمی و ماسک) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب در ۳۳ کدرشته امتحانی، در آزمون نوبت صبح جمعه ۱۷ مرداد ماه تعداد ۲۸۳ هزار و ۴۱۴ داوطلب در ۳۶ کدرشته امتحانی و در نوبت صبح شنبه ۱۸ مرداد ماه تعداد ۸۹ هزار و ۴۹۹ داوطلب در ۶۴ کدرشته امتحانی به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین کنکور ارشد آزمون ارشد ویروس کرونا اخبار داغ آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان