Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:49:46 GMT

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۴۹۴

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- همزمان با ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  رضا سلم‌آبادی صبح امروز همزمان با 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری تسنیم در بیرجند بازدید و با خبرنگاران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم تعامل بسیار خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد افزود: خبرگزاری تسنیم چشمه جوشان آگاهی بخشی است که اخبار را به صورت شفاف منتشر می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در کشور فقر تولید می‌شود مانند کرونا که شرایطی را نه تنها در کشور بلکه در دنیا به وجود آورد و همه دنیا را درگیر کرده است.

198 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شدجهاد کشاورزی و کمیته امداد خراسان جنوبی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندایجاد اشتغال پایدار با تولید برق برای مددجویان روستایی کمیته امداد خراسان جنوبی

 سلم‌آبادی تصریح کرد: بیماری کرونا چند هشدار به ما داد و سلامت، امنیت و اقتصاد جامعه را درگیر کرد و برخی مباحث اجتماعی جامعه را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا در بحث اقتصاد فشار بسیاری بر استان وارد کرده است و کارگران بسیاری بیکار شدند خاطرنشان کرد: در گذشته افراد مشخصی به امداد مراجعه می‌کردند اما امسال تعداد مراجعین به امداد بسیار زیاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به محرومان تلاش می‌کند تا سفره‌های مردم کوچک نشود و به شخصیت آنان نیز لطمه وارد نشود.

سلم‌آبادی عنوان کرد: در حال حاضر مرکز رصد، پایش و شناسایی فقر با 15 پست سازمانی در کشور شکل گرفته است و این مهم می‌تواند به همه وزارتخانه‌هایی که به نوعی با جامعه در ارتباط هستند، کمک کند.

انتهای پیام/255/ش

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... کمیته امداد خراسان جنوبی ‌خریداری فرش بافندگان ‌غیرمددجو را برای نخستین بار اجرایی کرد مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ۶۳۰ مترمربع فرش دستباف تولید کردند کمیته امداد خراسان جنوبی ۵۹۶ طرح اشتغالزایی اجرا کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمیته امداد خراسان جنوبی ‌خریداری فرش بافندگان ‌غیرمددجو را برای نخستین بار اجرایی کرد مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ۶۳۰ مترمربع فرش دستباف تولید کردند کمیته امداد خراسان جنوبی ۵۹۶ طرح اشتغالزایی اجرا کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۵ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۶ کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود ۷ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد ۸ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد مهمترین اخبار استانها محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند گزارش|غبار محرومیت دور تا دور یاسوج؛ ۱۰۰ هزار نفر در برزخ شهر و روستا ماندند استاندار قم: وضعیت کرونا در قم به مرحله قرمز رسید /بعد از بازگشایی‌ها ‌به ‌بحران رسید‌یم‌ مهمترین اخبار تسنیم فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 6089932

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی