Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اولین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به منظور کمک به آسیب دیدگان انفجار بزرگ بندر بیروت ، دقایق اولیه بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران، وارد فرودگاه بیروت شد.

اخبار بین الملل- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین ارسال این محوله امدادی به لبنانگفته بود که در مرحله نخست ارسال این محموله کمک های بشردوستانه ،  بیشترین داروهایی که ارسال می شود شامل داروهای سوختگی  و  شکستگی و مانند آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر دیروز سه‌شنبه در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد آتش زا در بندر بیروت، انفجار وحشتناکی رخ داد که بر اثر آن، 135 نفر کشته و بیش از 5000 نفر هم زخمی شدند.

کشورهای مختلف جهان با ارسال پیام‌هایی، ضمن ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان، بر آمادگی خود برای کمک به این کشور تاکید کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمک های بشردوستانه ایران بیروت هلال احمر هلال احمر بیروت کمک های بشردوستانه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز شنبه (۸ اردیبهشت) مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با حضور هیأت همراه دو کشور دیدار و گفت‌وگو کردند که وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به برگزاری این نشست، گفت: امروز با وزیر حمل و نقل کوبا، راجع‌به موضوعات اصلی دریایی و هوایی مورد مذاکره قرار گرفت که طرف کوبایی در حوزه حمل و نقل ریلی با شرکت واگن پارس قراردادی در زمینه خرید قطعات و تعمیرات واگن‌های این کشور منعقد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چندین درخواست وزیر حمل و نقل کوبا در حوزه حمل و نقل دریایی، گفت: طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه‌جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این مذاکره مقرر شد، پیوند خواهر خواندگی میان دو بندر مهم کشورهای ایران و کوبا منعقد شود تا فعالین اقتصادی و شرکت‌های حمل و نقل دریایی کوبا بتوانند از تسهیلات بندری ایران بهره‌مند شوند؛ البته ظرفیت حمل و نقل دریایی دو کشور از طریق دریا و اقیانوس، در زمینه جابه‌جایی کالاهای کوبایی به مقاصد شمالی از طریق بنادر ایران فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

بذرپاش با اشاره به درخواست‌های همتای کوبایی برای استفاده از ظرفیت مهندسی ایران در حوزه تعمیرات هواپیما، گفت: مقرر شد، نیازمندی‌های ایشان در این زمینه از طریق سفارت کوبا در تهران به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود.

کد خبر 6090293 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»