Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز محبی نجم‌ آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مورد تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان سبزوار گفت: بنا بر ادعای دوستان فاز نخست این ورزشگاه تکمیل شده، اما همچنان نواقصی به ویژه در زمینه صندلی‌های ورزشگاه وجود دارد که ممکن است خطرآفرین شود و حتما باید این مسائل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از سوی دیگر درخواست داشتیم فعلا صرفا زمین چمن ورزشگاه و همچنین پیست مورد استفاده قرار گیرد تا این نواقص برطرف شود و تا زمان رفع نواقص تماشاگران حضور پیدا نکنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: کل این ورزشگاه قرار است در سه فاز تکمیل شود و براساس برآورد‌ها تکمیل نهایی آن نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 

محبی با اشاره به سابقه ورزشی سبزوار در ورزش هندبال بیان کرد: این شهرستان از دیرباز یکی از مهد‌ها و قطب‌های هندبال کشور بوده و باید مجدد فضایی را فراهم کنیم تا این رشته ورزشی در شهرستان احیاء شود.

او تصریح کرد: استعداد‌های فعال در این رشته ورزشی در شهرستان بسیار زیاد هستند و باید بستر مناسبی را فراهم کنیم تا بار دیگر هندبال سبزوار در کشور سرآمد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مهمترین الزامات در این زمینه زیرساخت‌های سخت‌افزاری است که باید برای این رشته در شهرستان مهیا شود که البته این زیرساخت‌ها نیز عمدتا مهیا است و تنها نیازمند تقویت است.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: البته از سوی دیگر به ویژه در حوزه منابع درآمدی هندبال سبزوار رایزنی‌هایی به همراه دیگر نماینده سبزوار در مجلس یعنی آای عنابستانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت داده‌ایم و بسیار مهم است که به پایدارسازی این رشته ورزشی و همچنین منابع درآمدی آن فکر کنیم.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیر ساخت تامین اعتبار تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است