Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی از برپایی ایستگاه صلواتی همزمان با عیدسعید غدیر خم در صحن مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خبر داد.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: مساجد در سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر با برنامه‌های متنوع به استقبال از عید بزرگ ولایت می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا با بیان اینکه عید غدیرخم فرصتی مغتنم برای تبیین سیره علمی و عملی امیرالمومنین علی(ع) است افزود: فضاسازی محیطی و آذین‌بندی متناسب با عید سعید همراه با برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های مسجد حضرت ولعصر(عج) در روز عید است.

 

وی با بیان اینکه یک ساعت قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، گروه سرود یاوران مهدی در صحن مسجد اجرای سرود دارند گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های غدیر را در فضای باز برگزار می‌کنیم.

 

محمدی تصریح کرد: انتصاب امیر عدالت در جایگاه ولایت از سوی حضرت محمد(ص) در محل غدیرخم (سال دهم هجری قمری) یکی از مهمترین وقایع صدر اسلام است که نباید کمرنگ شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ضروری است این اتفاق تاریخ‌ساز همواره از طریق مختلف به ویژه رسانه‌های جمعی و فضای مجازی برای مردم و نسل امروز بیان و تشریح شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید سعید غدیر خم عید غدیر خم عید غدیر صومعه سرا مسجد حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن