Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:04:44 GMT

نظرسنجی نشان داد: پیشتازی ۳ درصدی بایدن نسبت به ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۲۴۳

نظرسنجی نشان داد: پیشتازی ۳ درصدی بایدن نسبت به ترامپ

جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات به یک پیشتازی ۳ درصدی نسبت به ترامپ دست یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی جدید هیل-هریس ایکس حاکی است، اگر انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا همین امروز برگزار می‌شد، 43 درصد رای دهندگان جو بایدن را انتخاب می‌کردند و 40 درصد نیز به دونالد ترامپ رای می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن: توافق تجاری ترامپ با چین به طور بدی با شکست روبرو شددموکرات‌ها خواستار مناظره بایدن با ترامپ شدند

 

بر اساس این گزارش، پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در نظرسنجی ماه جولای به 7 درصد رسیده بود ولی در نظرسنجی اخیر به کمتر از 3 درصد کاهش یافته است.

5 درصد رای دهندگان نیز گفته‌اند که ترجیح می‌دهند به یک نفر دیگر رای بدهند. بیش از 9 درصد رای دهندگان نیز اعلام کردند که هنوز مطمئن نیستند.

در حالی که 35 درصد رای دهندگان مستقل آمریکایی از ترامپ حمایت کرده‌اند این رقم برای بایدن به 33 درصد رسیده است. میزان حمایت رای دهندگان مستقل از ترامپ نسبت به نظرسنجی قبلی 4 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... بایدن: توافق تجاری ترامپ با چین به طور بدی با شکست روبرو شد دموکرات‌ها خواستار مناظره بایدن با ترامپ شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بایدن: توافق تجاری ترامپ با چین به طور بدی با شکست روبرو شد دموکرات‌ها خواستار مناظره بایدن با ترامپ شدند پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ برایان هوک: ایران مقاومت را به جای دیپلماسی انتخاب کرده است ۸ آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ تاکید حزب الله بر وحدت ملی مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: انفجار بیروت بخشی از یک رخداد مهم و سرنوشت ساز در صحنه سیاسی لبنان است مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ تاکید حزب الله بر وحدت ملی شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد رای دهندگان انفجار بیروت بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند